اوپو از یک مچ‌بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 299432 1 سال قبل 175

اوپو ساعاتی قبل با برگزاری یک رویداد از دو ساعت هوشمند با نام‌های واچ ۳ و واچ ۳ پرو به همراه یک مچ‌بند هوشمند با نام اوپو بند ۲ رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات ساعت‌های سری واچ ۳

سری اوپو واچ ۳ مانند نسل‌های قبلی دارای نمایشگر مستطیلی شکل است. مدل استاندارد از نمایشگر ۱.۷۵ اینچی AMOLED بهره می‌برد ولی مدل پرو با نمایشگر ۱.۹۱ اینچی LTPO OLED راهی بازار می‌شود. تراکم پیکسلی هر دو مدل یکسان است ولی فقط مدل پرو از دکمه‌ی موسوم به تاج بهره می‌برد.

ساعت اوپو

این دو ساعت مبتنی بر چیپست اسنپدراگون W5 هستند که در کنار آن ۱ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می‌کند. اوپو اعلام کرده که باتری مدل استاندارد تا ۴ روز و مدل پرو تا ۵ روز دوام می‌آورد. همچنین در صورت فعال بودن LTE، عمر هر دو ۱ روز کمتر می‌شود. بر اساس این اطلاعات، به نظر می‌رسد سری اوپو واچ ۳ یکی از بهترین ساعت‌های WearOS از نظر عمر باتری محسوب می‌شوند.

مدل استاندارد و پرو این ساعت به ترتیب با قیمت ۲۳۷ و ۲۹۶ دلار راهی بازار چین می‌شوند. هنوز مشخص نیست که آیا در بازار دیگر کشورها هم به دست کاربران می‌رسند یا نه.

مشخصات مچ‌بند هوشمند اوپو بند ۲

ساعت اوپو

این مچ‌بند در نگاه اول مشابه ساعت‌های هوشمند است ولی در کل از قابلیت‌های کمتری نسبت به این گجت‌ها بهره می‌برد. اول از همه باید به نمایشگر ۱.۵۷ اینچی اشاره کنیم که در کل اندازه‌ی مناسبی دارد. در اطراف این نمایشگر هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود و وزن اوپو بند ۲ هم فقط ۳۳ گرم است.

اوپو بند ۲ از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و قلب تپنده‌ی آن چیپست Apollo 3.5 است. اوپو برای این گجت حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایتی در نظر گرفته و باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موجود در آن می‌تواند تا ۱۴ روز دوام بیاورد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توانیم به پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و دیگر موارد این‌چنینی اشاره کنیم. کاربران چینی برای خرید این مچ‌بند باید فقط ۳۷ دلار بپردارند. مانند ساعت‌های هوشمند این شرکت، در مورد این مچ‌بند هم اطلاعاتی در رابطه با احتمال عرضه‌ی آن در بازارهای جهانی ارائه نشده است.

  • راهنمای خرید ساعت هوشمند؛ انواع، قابلیت‌ها، تفاوت‌ها و پرفروش‌ها

منبع: GizmoChina

نوشته اوپو از یک مچ‌بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع