اپل برای افزایش فروش خود به عرضه یک آیفون اقتصادی نیاز دارد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589079 1 هفته قبل 112

اپل مدت‌ها از فروش آیفون در چین راضی بوده و بازار این کشور سال‌ها برای رشد اپل سودمند بوده است. اکنون به دلیل موفقیت‌های اخیر تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند و قوانین وضع‌شده توسط دولت چین، این بازار انتظارات این شرکت را برآورده نمی‌کند. به نظر می‌رسد که اپل برای افزایش فروش خود در بازار چین به عرضه یک آیفون اقتصادی نیاز دارد.

براساس گزارش IDC، یک شرکت تحقیقاتی، با وجود افزایش 8 درصدی فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اول سال، فروش آیفون 10 درصد کاهش یافته است. ممنوعیت اعمال شده توسط چین علیه برندهای خارجی نیز به کاهش فروش اپل دامن زده است.

اپل برای افزایش فروش خود به عرضه یک آیفون اقتصادی نیاز دارد

به گفته بلومبرگ، علت کاهش فروش اپل به خود دستگاه‌های اپل مربوط می‌شود. زیرا کاربران فعلی مایل به استفاده از دستگاه جدید نیستند و اپل به افراد بیشتری برای پیوستن به اکوسیستم خود نیاز دارد. به‌طور خلاصه، اپل انگیزه کافی برای ارتقا به دستگاه‌های جدید را برای مصرف‌کنندگان فراهم نمی‌کند

کاربران منتظر عرضه یک آیفون اقتصادی هستند

خط تولید آیفون اپل هر سال با بهبودهای جزئی از را می‌رسد و بسیاری از کاربران را به این باور می‌رساند که این تغییرات نه‌چندان چشمگیر ارزش خرید دستگاه جدید را ندارد. راه‌حل اپل برای حل این مشکل عرضه محصولات جدید بوده است. در همین راستا، این شرکت به‌تازگی ویژن پرو را معرفی کرده است. اما به دلیل قیمت بالای هدفون و زمان بسیار طولانی برای سازگاری مردم، به نظر نمی‌رسد که این دستگاه درآمد اپل را در کوتاه مدت افزایش دهد.

بهترین کاری که اپل در حال حاضر می‌تواند برای افزایش فروش خود در چین انجام دهد، معرفی یک آیفون اقتصادی است. اگرچه اپل موفق شد مدل‌های آیفون SE را با نصف قیمت آیفون‌های استاندارد و پرو معرفی کند، طراحی این دستگاه‌ها کاملاً قدیمی بود. در حالی که دیگر تولیدکنندگان گوشی از دوربین‌های قدرتمند و صفحه‌نمایش‌های بزرگ با قیمت 400 دلار رونمایی کردند، اپل ترجیح داد یک ماژول دوربین تکی را با آیفون SE ارائه کند.

اپل ممکن است در حال حاضر کمی از رقبای خود در هوش مصنوعی عقب باشد، اما این شرکت برروی افزودن مدل زبان بزرگ به دستگاه‌های خود کار می‌کند. با این کار نیازی به ارسال داده‌ها به فضای ابری نیست.

  • اپل واتساپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد؛ تلگرام در صف
  • رندر های اپل واچ ایکس جزئیات جالبی را نشان می‌دهند
  • اکنون می‌توانید با قطعات دست دوم آیفون خود را تعمیر کنید
  • قدرت هوش مصنوعی اپل در کالبد «هیدرا»؛ تراشه M4 Ultra معرفی می‌شود
مشاهده این خبر در سایت مرجع