اپل به دنبال تولید انبوه یک دستگاه ترکیبی تاشو تا اواخر سال 2025 است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590423 1 هفته قبل 75

اپل تاکنون از مجموعه‌ای از دستگاه‌‌ها با فرم فاکتور منحصر‌به‌فرد رونمایی کرده و آیفون تاشو اولین محصول خاص این شرکت نخواهد بود. در عوض، گزارشی جدید ادعا می‌کند که شرکت اپل تا اواخر سال 2025 یک محصول دستگاه ترکیبی تاشو را به‌صورت انبوه تولید خواهد کرد و این یعنی ممکن است شاهد محصولی تلفیقی از مک‌بوک و آیپد باشیم. گذشته از همه، آخرین اطلاعات حاکی از آن است که دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 20.3 اینچی است و این یعنی اپل می‌تواند دو دسته محصول را ترکیب کند.

آیفون تاشو اپل در سال 2026 وارد بازار می‌شود

یادداشت جدیدی از تحلیلگر جف پو به تولید انبوه یک دستگاه ترکیبی تاشو اپل با نمایشگر عظیم اشاره می‌کند. این اولین‌بار نیست که چنین دستگاهی مورد‌بحث قرار می‌گیرد؛ همانطور که تحلیلگر مینگ چی کو قبلاً به توسعه آن اشاره کرده بود. با این حال، براساس پیش‌بینی کو، این دستگاه تاشو خیلی دیرتر در سال 2027 وارد بازار خواهد شد. عجیب است، این تنها محصولی بود که طبق گزارش‌ها در برنامه توسعه قرار داشت و کو هیچ اشاره‌ای به آیفون تاشو نکرد.

اپل به دنبال تولید انبوه یک دستگاه ترکیبی تاشو تا اواخر سال 2025 است

از آن طرف، پو بیان می‌کند که بزرگترین تولیدکننده درآمد اپل در سال 2026 با فرم فاکتور جدیدی وارد خواهد شد. گفته می‌شود آیفون تاشو در دو اندازه نمایشگر 7.9 اینچی و 8.3 اینچی عرضه خواهد شد. قبلاً گزارش شده بود که اپل در حال کار برروی چندین نمونه اولیه آیفون تاشو است، اما به دلیل نگرانی‌های دوام، برای ورود به بازار مردد بوده است. این شرکت همچنین نگران نقص‌های مربوط به طراحی مانند چین‌وچروک قابل‌مشاهده‌ای است که در دستگاه‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم.

در نهایت، قیمت بالای آیفون تاشو ممکن است مصرف‌کنندگان را از خود دور کند و به عاملی بازدارنده تبدیل شود. اپل می‌تواند ابتدا با یک دستگاه هیبریدی تاشو پیشروی کند، زیرا دستگاه کوچک‌تر نقطه خرابی بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این، از آنجایی که آیفون‌ها به تعداد زیادی در سراسر جهان به فروش می‌رسند، محصولات معیوب بیشتر به این معنی است که اپل باید جایگزین‌های بیشتری را صادر کند و در این حالت به درآمد و شهرت کلی آن آسیب وارد می‌شود.

با این حال، اگر صبورانه منتظر عرضه یک دستگاه هیبریدی تاشو هستید، اپل انتخاب خوبی برای شما نیست. زیرا این شرکت برای سازگاری با استانداردهای تکنولوژیکی مختلف در مقایسه با رقبای خود بسیار دیرتر . به یاد داشته باشید که سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سال 2019 معرفی کرد و اپل هنوز دستگاهی نزدیک به آن عرضه نکرده است.

  • بخش قابل‌توجهی از تیم هوش مصنوعی اپل قبلاً کارمند گوگل بودند
  • گوگل برای تبدیل‌شدن به موتور جستجوی سافاری، 20 میلیارد دلار به اپل پرداخت کرد
  • خبر بد برای طرفداران اپل: آیپد ایر 2024 با نمایشگر LCD عرضه می‌شود
  • شرکت TSMC از فرآیند 1.6 نانومتری پیشرفته برای تراشه‌ های 2026 رونمایی کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع