اگر امتیازات برگردد، استقلال هم راحت می‌شود/ دعای خطیر برای سپاهان و پرسپولیس مستجاب شد!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 552959 4 ماه قبل 37

به گزارش "ورزش سه"، رأی کمیته استیناف و بازگشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان، داغ ترین سوژه روز فوتبال و حتی ورزش کشور است. موضوعی که باعث شده بسیاری از باشگاه‌ها به آن معترض شوند که در این میان نقش استقلال از سایر تیم‌ها پر رنگ‌تر بوده و آبی‌ها واکنش‌های متعددی نسبت به این موضوع داشته‌اند.

نکته جالب اینکه حتی پرسپولیسی‌ها نیز به این موضوع اعتراض دارند و آنها مدعی هستند که نباید امتیازات سپاهان به این تیم عودت داده می‌شد و در عین حال نیز باید از استقلال امتیاز کسر می‌شد. حتی مدیران و مربیان باشگاه‌های تراکتور و شمس آذر نیز در فضای مجازی واکنش خود به این رأی را منتشر کردند تا نشان دهد رأی صادره، معترضین زیادی دارد، از جمله خود سرخپوشان.

در این میان، هواداران استقلال ویدیویی از صحبت‌های علی خطیر، مدیرعامل باشگاه خود را بازنشر داده‌اند. جایی که او در استادیوم برنامه شب‌های فوتبالی در حال صحبت با مهدی توتونچی، مجری برنامه است و مدعی است که با بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس، خدا را شکر می‌کند.

این مصاحبه تلویزیونی در تاریخ 18 مهرماه صورت گرفت و مدیرعامل استقلال اعلام کرد که اگر امتیازات دو تیم مدعی به آنها برگردانده شود، به معنای سوراخ شدن سقف (بودجه) است و آنگاه استقلال نیز راحت می‌شود.

1966538

بولت پرسپولیسابتدا متن صحبت‌های مدیرعامل استقلال و مجری برنامه شب‌های فوتبالی را مرور می‌کنیم:

بولت سرشاخهتوتونچی: سپاهان می‌خواهد که چهار امتیازش را برگرداند. اینها چیزهایی است که شنیده‌ام. پرسپولیس نیز همینطور. 
بولت زیر مجموعهخطیر: یعنی در استیناف می‌خواهند برگردانند؟

بولت سرشاخهتوتونچی: حتما دیگر! تنها جایی که می‌توان (امتیازات) را برگرداند، همینجاست دیگر (کمیته استیناف).
بولت زیر مجموعهخطیر:آها! اگر (امتیازات کسر شده سپاهان و پرسپولیس را) برگردانند که ما خدا را شکر می‌کنیم. چون ما هم می‌توانیم نفس راحتی بکشیم. سقف سوراخ شده، ما هم بیشتر... دیگر چیز...

بولت سرشاخهتوتونچی (در حالیکه قهقهه می‌زد): آقا الآن تیکه انداختید؟
بولت زیر مجموعهخطیر: نه واقعیت را گفتم. یعنی اگر برگردانند، قانون را یک جورایی شل کرده‌اند. ما هم راحت می‌شویم. خدا را شکر! دیگر استرس چیزی نداریم.

در این مکالمه، خطیر در لفافه و به صورت زیرپوستی اعلام کرد که اگر امتیازات سپاهان و پرسپولیس برگردانده شود، استقلال نیز قانون را رعایت نمی‌کند. تهدیدی که در بیانیه امروز آبی‌ها به وضوح ذکر شده بود و حالا و هواداران استقلال با بازنشر این ویدیو، مدعی هستند که مدیرعامل آبی‌ها باید سر حرفش بماند.

در واقع آبی‌ها مدعی هستند که این باشگاه باید در فصل نقل و انتقالات زمستانی، بی توجه به سقف بودجه، بازیکنان جدید و مدنظر نکونام را جذب کند و خطیر نیز به قولی که داده، عمل کند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع