اگر تاج سر قولش بماند/ جلالی مربی سه تیم ملی را انتخاب می‌کند

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 552852 4 ماه قبل 69

به گزارش ورزش سه، مسئولیت جدید مجدی جلالی، ریاست کمیته پیشرفت و توسعه فوتبال ایران است که با توجه به تجربه بالای این سرمربی سابق فوتبال ایران به نظر پست مناسبی برای او محسوب می‌شود. با این حال در روند صحبت‌ها و نکاتی که جلالی در گفتگوهای اخیر به زبان آورده می‌شود فهمید که از روی باورهای همیشگی خود کار را پیش خواهد برد و جلساتی را هم در این زمینه برای پیش‌برد اهدافش آغاز کرده است.

اما سوال اصلی درباره جلالی به دایره فعالیت او و محدوده کارش برمی‌گردد. او امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران در همین باره گفت: روزی که برای قبول این مسئولیت صحبت کردم، مهدی تاج گفت تمام امور فنی فدراسیون به جز تیم ملی امید و بزرگسالان در اختیار تکنیکال دایرکتور است.

1971422

به این ترتیب مجید جلالی عزل و نصب‌های فدراسیون در تیم‌های مختلف ملی را زیر نظر خواهد داشت که این یک موضوع جدید در فوتبال ایران محسوب می‌شود و البته نیاز به همراهی شخص اول رئیس فدراسیون دارد که اساسا پست‌های پایه را با مکانیزم دیگری تا به امروز انتخاب می‌کرده است.

در حال حاضر تیم‌های نوجوانانان، جوانان و امید ایران فاقد سرمربی هستند و مشخص نیست که آیا حسین عبدی به همراه تیم جوانان کار خود را در رده بالاتر ادامه خواهد داد یا در سمت سرمربی نوجوانان دوباره کار خود را از نو آغاز خواهد کرد. اینها سوالات مهمی است که جلالی باید برای آن به سرعت پاسخی آماده کند.

با توجه به تجربه جلالی، این امیدواری وجود دارد که او از چهره‌های جوان‌تر و صاحب ایده در سمت‌های فنی در تیم‌های مختلف ملی استفاده کند؛ کاری که در بسیاری از کشورها زیر نظر تکنیکال دایرکتور فدراسیون انجام می‌شود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع