ایسوس لپ تاپ Vivobook خود را با پردازنده‌های اسنپدراگون X کوالکام معرفی کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589864 2 هفته قبل 114

انتظار می‌رود ایسوس، کمپانی بزرگ بعدی باشد که با استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگون X شرکت کوالکام وارد بخش لپ تاپ های PC هوش مصنوعی می‌شود. بر اساس اخبار جدید ممکن است این لپ‌تاپ‌ها در تاریخ 20 می سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند.

تیزر منتشر شده، یک لپ‌تاپ Vivobook شرکت ایسوس را با نام S5507 که در تصویر روابط عمومی فهرست شده است، به نمایش می‌گذارد. گفته می‌شود که رویداد عرضه این محصول به بازار با همکاری کمپانی‌های ایسوس، مایکروسافت و کوالکام همراه خواهد بود.

عرضه مجازی لپ تاپ های Vivobook ایسوس با پردازنده‌های اسنپدراگون X

بیانیه مطبوعاتی: شرکت ایسوس امروز محصول نسل بعدی خود را معرفی کرد. رویداد عرضه مجازی لپ‌تاپ‌های هوش مصنوعی، در تاریخ 20 می 2024، ساعت 11:00 صبح به وقت PST (20 مه 2024، ساعت 08:00 به وقت گرینویچ) برگزار خواهد شد. در این رویداد انلاین که مشتاقانه منتظر آن هستیم، یک لپ‌تاپ قابل حمل پرچمدار به بازار عرضه می‌شود، که اولین PC هوش مصنوعی نسل جدید شرکت ایسوس خواهد بود. رویداد عرضه این محصول که با همکاری شرکت‌های مایکروسافت، کوالکام و ایسوس برگزار می‌شود، اولین PC هوش مصنوعی عصر جدید ایسوس را رونمایی می‌کند که قرار است ساختار محاسباتی را باز تعریف کنند. این نسل پیشگامانه با استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی، افق‌های جدیدی را در چشم انداز دیجیتال ترسیم خواهد کرد.

ایسوس لپ تاپ نسل بعدی Vivobook خود با پردازنده‌های اسنپدراگون X کوالکام را معرفی کرد

لپ‌تاپ جدید با شکستن مرزهای سنتی و بهره گیری از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی، عصر جدیدی از PCهای هوش مصنوعی شرکت ایسوس را آغاز خواهد کرد. این محصول جدید با پشتیبانی جامع از جدیدترین عملکردهای هوش مصنوعی ایسوس و مایکروسافت، تجربیات هوش مصنوعی شخصی سازی شده با نیازهای فردی را ارائه می‌دهد.

در طول رویداد عرضه مجازی محصول، SY Hsu، مدیرعامل کمپانی ایسوس، سخنرانان برجسته‌ای از سوی غول‌های صنعت مانند کوالکام و مایکروسافت را همراهی خواهند کرد. آنها با هم، بینش ارزشمندی را در مورد مشارکت خود در توسعه نسل جدید PCهای هوش مصنوعی شرکت ایسوس ارائه خواهند کرد و تلاش‌های مشترکی را که این نوآوری قابل توجه را به ثمر رسانده است، بازگو می‌کنند.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان این فرصت منحصر به فرد را خواهند داشت تا در رابطه با سری PCهای هوش مصنوعی کمپانی ایسوس و خیلی چیزهای دیگر که در رویداد Computex 2024 در تایپه به نمایش در می‌آیند، اطلاعات جالبی به دست آورند. این رویداد که بسیاری در انتظار برگزاری آن هستند، طیف متنوعی از محصولات پیشرفته را به نمایش می‌گذارد و به شرکت کنندگان امکان نگاهی اجمالی به آینده فناوری را ارائه می‌دهد. این تجربه متحول کننده را از دست ندهید.

مطالب مرتبط:

  • مینی PCهای ExpertCenter PN65 ایسوس با قیمت 720 دلار در چین لیست شدند
  • ایسوس و MSI: آماده سازی کارت گرافیک های جدید مبتنی بر GeForce و Radeon!
  • مادربرد ROG Maximus Z790 HERO BTF ایسوس فهرست شد: کانکتور های پشتی با طراحی پیشرفته
  • مقرون‌به‌صرفه اما جذاب: عرضه دو مانیتور ROG Strix بازی از ایسوس با قابلیت‌های بی‌نظیر!
مشاهده این خبر در سایت مرجع