ایلان ماسک در آستانه مبارزه با مارک زاکربرگ شاید نیاز به جراحی داشته باشد!

منبع :  digiato - دیجیاتو دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 518295 9 ماه قبل 184

ایلان ماسک که به‌تازگی دوباره درباره مبارزه با مارک زاکربرگ حرف زده است، در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد که امروز گردن و کمر خود را اسکن MRI خواهد کرد و حتی ممکن است به جراحی نیاز داشته باشد.

مالک توییتر در پست جدیدی در واکنش به پیشنهاد تاریخ 4 شهریورماه از سوی مارک زاکربرگ برای برگزاری مبارزه میان این دو میلیاردر، اعلام کرد که تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست. او توضیح داد: «فردا باید از گردن و بخش بالایی کمرم MRI بگیرم. شاید قبل از مبارزه نیاز به جراحی داشته باشم؛ این هفته معلوم می‌شود.»

ایلان ماسک قبلاً گفته بود که ممکن است به یک جراحی برای تقویت صفحه تیتانیومی داخل بدن خود نیاز داشته باشد که مهره‌های C5/C6 را در داخل کمرش در کنار یکدیگر نگه داشته‌اند. سلامت ایلان ماسک به‌عنوان مدیرعامل تسلا، اسپیس‌ایکس و مالک ایکس برای افراد زیادی در سراسر دنیا اهمیت دارد.

ایلان ماسک مدتی است که از کمردرد رنج می‌برد

این میلیاردر جنجالی که دیروز گفته بود مبارزه او و مارک زاکربرگ به‌صورت زنده از ایکس پخش خواهد شد، ظاهراً پس از یک مسابقه سومو ژاپنی دچار کمردرد شده است. او پارسال پس از به‌چالش‌کشیدن «ولادمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه، به وجود این ناراحتی جسمانی در بدن خود اشاره کرده بود.

او حالا چند وقتی است که برای یک مسابقه MMA با مارک زاکربرگ آماده می‌شود و دیروز گفته بود که چون وقت اضافه برای تمرین ندارد، در حین کار وزنه می‌زند. مدیرعامل متا هم در پاسخ در شبکه اجتماعی تردز برای این مسابقه اعلام آمادگی کرد و تاریخ 4 شهریورماه را برای مبارزه پیشنهاد داد. البته او گفت که انتظار ندارد این مسابقه به واقعیت بپیوندد.

مارک زاکربرگ همچنین گفت که ایلان ماسک برای پخش زنده این مبارزه در ایکس با او هماهنگ نکرده است. به‌علاوه، او پیشنهاد داده که این مسابقه در پلتفرمی پخش شود که برخلاف توییتر، قابل اطمینان باشد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع