این خواننده‌های محبوب کره‌ای، قدشان آنقدر کوتاه است که عمرا اگر باور کنید!

منبع :  چی بپوشم دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 489649 10 ماه قبل 238

تا به حال به این فکر کرده اید که آیدل مورد علاقه ی شما از نزدیک ممکن است هم قد خودتان باشد؟ قدِ بلند بی شک یکی از تاثیرگذار ترین مولفه ها در ظاهر آیدل هاست و هنرمندانی با ظاهر بهتر همیشه بیشتر مورد توجه طرفداران قرار می گیرند. از آنجا که میانگین قد مردان آسیایی ۱۷۰ سانتی متر است ، این قد برای مردان در کره ی جنوبی کاملا نرمال است؛ اما استانداردهای سخت گیرانه ی کره ی جنوبی برای آیدل های مرد، قدی بلند تر از ۱۸۰ را ایده آل می داند. با این وجود بسیاری از آیدل های مشهور و موفق کیپاپ قدی برابر یا کمتر از ۱۷۰ دارند اما این ویژگی به هیچ عنوان از جذابیت و محبوبیت آنها در بین طرفدارانشان کم نکرده است.

لینک پیشنهادی
این فیلم‌های سینمای ایران خطرناک هستند، نبینید

قد کوتاه ترین آیدل های مرد کیپاپ را می شناسید؟ قد آن ها چقدر است؟

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

ووزی از seventeen

ووزی خواننده ی ۲۶ ساله و موفق نسل سوم است که در سال ۲۰۲۱ جایزه ی هنرمند برگزیده ی آسیایی را از آن خود کرد. ووزی با قد ۱۶۴ سانتی متر، کوتاه ترین عضو گروه خود و یکی از کوتاه ترین آیدل های مرد کیپاپ است.

با دمنوش گیاهی به وزن دلخواهت برس

همین الان به چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه ملحق شو و مشاوره رایگان بگیر.

دریافت مشاوره رایگان

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

جِی از آیکون

کیم جین هوان که با نام جِی شناخته می شود و یکی خوانندگان با استعداد گروه آیکون است. جی با قد ۱۶۵، پنج سانت از میانگین کوتاه تر است اما یکی از پرطرفدار ترین اعصای گروه خود به شمار می رود.

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

حتما بخوانید...
این خواننده‌های مشهور کره‌ای طبق استانداردهای کره‌ای، زیباترین‌ها هستند!
این سلبریتی‌های کره‌ای، چهره تبلیغاتی مشهورترین برندهای جهان هستند

چانگبین از استری کیدز

سئو چانگبین، رپرِ ۲۳ ساله ی گروه استری کیدز است. نه تنها گروه استری کیدز به عنوان یکی از درخشان ترین گروه های نسل چهارم است بلکه چانگبین به عنوان یکی از حرفه ای ترین رپرهای فعال در کیپاپ شناخته می شود.
بیشتر اعضای گروه قد کوتاهی دارند اما چانگبین با قد ۱۶۸، کوتاه ترین قد را در بین همگروهی هایش دارد.

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

جینهو از پنتاگون

جی جینهو ، بزرگ ترین عضو گروه پنتاگون و البته کوتاه قد ترین آنهاست. جالب اینجاست که بدانید جنیهو با قد ۱۶۸ اختلافی ۲۳ سانتی با جوان ترین عضو گروه دارد.

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

جیسونگ از استری کیدز

هان جیسونگ یکی دیگر از رپرهای با استعداد گروه استری کیدز است. او یکی از جذاب ترین ویژوآل ها را بین گروه های نسل چهارم دارد و از شهرت بالایی برخوردار است. جیسونگ با اختلافی یک سانتی متری از چانگبین و با قدِ ۱۶۹ سانتی متر، دومین فرد کوتاه قد در گروه استری کیدز است.

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

ماشیهو از Treasure

خواننده ی ژاپنی گروه Treasure نیز یکی دیگر از آیدل های قد کوتاه کیپاپ است.تاکاتا ماشیهو، خواننده ی با استعداد و جوانی که از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و طرفداران زیادی دارد. او با قد ۱۶۹در این لیست جای می گیرد.

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

تِن از NCT

بی شک تن یکی از شناخته شده ترین چهره های گروه NCT است و محبوبیت زیادی دارد انا آیا می دانستید که او کوتاه ترین قد را بین اعضای گروه خود دارد؟

این خواننده ی ۲۷ ساله تایلندی با قد ۱۷۱، یکی از پرطرفدار ترین آیدل های نسل سوم به شمار می ورد.

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

سوهو از EXO

کیم جو میون که با نام سوهو شناخته می شود، لیدر ۳۲ ساله ی گروه اکسو است. سوهو بی شک یکی از جذاب ترین آیدل های دوره خود به شما می ورد اما نام او در لیست کوتاه ترین آیدل های مرد کیپاپ نیز جای دارد. قد سوهو ۱۷۲ است و اختلاف قدی او با جوان ترین عضو گروه بیش از ۱۰ سانت است.

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

D.O از Exo

دان کیونگ سو، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی که معمولا با نام D.O شناخته می شود. او یکی دیگر اعضای کوتاه قدِ گروه اکسو است. D.O نیز با اختلافی یک سانتی متری از سوهو، با قد ۱۷۳ سانتی متر جزو کوتاه ترین آیدل های مرد کیپاپ است.

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

پارک جیمین از BTS

پارک جیمین یکی از چهره های جهانی کیپاپ به شمار می رود و از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. جیمین با قد ۱۷۳ کوتاه ترین عضو گروهBTS است اما باید گفت بیشتر اعضای گروه نیز اختلاف چندانی با او ندارند. با این وجود جیمین جزو محبوب ترین آیدل ها است و با لوکس ترین برندهای مد و فشن در حوزه ی مدلینگ همکاری داشته است.

آیدل قد کوتاهآیدل قد کوتاه

اختلاف قدی شما با آیدل مورد علاقه تان چقدر است؟

مشاهده این خبر در سایت مرجع