اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد استوری های مخفی منتشر کنید

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590354 1 هفته قبل 142

اینستاگرام روز جمعه اعلام کرد که این پلتفرم تعدادی ویژگی جدید برای استوری اضافه می‌کند تا به کاربران راه‌های خلاقانه‌تری برای اشتراک‌گذاری محتوا و تعامل با یکدیگر بدهد. مهم‌تر از همه، شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال معرفی ویژگی جدید «Reveal» است که به شما اجازه می‌دهد یک استوری مخفی را برای فالوورهای خود ارسال کنید و مخاطبان تنها با ارسال پیام خصوصی (DM) به شخصی که استوری را منتشر کرده است می‌توانند آن را ببینند.

اینستاگرام همچنین در‌حال انتشار ویژگی‌های دیگری است که به شما امکان می‌دهد آهنگ‌های موردعلاقه خود را به اشتراک بگذارید و خاطرات خود را از طریق استوری برجسته کنید.

ویژگی استوری مخفی اینستاگرام

برای دسترسی به ویژگی جدید Reveal باید هنگام ایجاد استوری روی نماد استیکرها ضربه بزنید و گزینه Reveal را انتخاب کنید. از آنجا، از شما خواسته می‌شود تا یک راهنمایی در مورد استوری تار خود تایپ کنید. هنگامی که استوری خود را پست کردید، دوستان شما تنها در صورتی می‌توانند محتوای استوری شما را ببینند که برای شما DM ارسال کنند.

اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد استوری های مخفی منتشر کنید

اگرچه این ویژگی می‌تواند راه خوبی برای شروع مکالمه با یک دوست باشد، Reveal برای تولیدکنندگان محتوا نیز مفید است. زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تعامل بیشتری با داستان‌های خود داشته باشند. اینستاگرام خاطرنشان می‌کند که برای فاش‌شدن استوری خود نیازی به تایید هر DM ندارید، بنابراین نیازی نیست که تولیدکنندگان محتوا نگران دریافت هزاران DM باشند.

اینستاگرام همچنین ویژگی جدید «Add Yours Music» را منتشر می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد آهنگی متناسب با روحیه‌شان به اشتراک بگذارند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد به استوری‌های کاربران دیگر با دنبال‌کردن یک درخواست یا موضوع خاصی پاسخ دهند.

علاوه بر این، کاربران به ویژگی جدید «Frames» دسترسی پیدا می‌کنند که یک عکس را به یک پولاروید مجازی تبدیل می‌کند که کاربران می‌توانند با تکان‌دادن تلفن خود آن را مشاهده کنند. هنگامی که تصویری را برای نمایش انتخاب می‌کنید، برچسب Frames به‌طور خودکار تاریخ و مهر زمانی را که عکس ثبت شده است اضافه می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید به نام «Cutouts» به کاربران این امکان را می‌دهد که بخشی از هر ویدیو یا عکسی را در رول دوربین خود به یک برچسب سفارشی تبدیل کنند که می‌توانند آن را به یک داستان یا ریلز اضافه کنند. این ویژگی شبیه ابزار برش تصویر اپل است که به شما اجازه می‌دهد تنها با فشاردادن انگشت خود، یک شی را از یک عکس یا فیلم حذف کنید.

انتشار ویژگی‌های جدید در حالی اتفاق می‌افتد که اینستاگرام روز سه‌شنبه اعلام کرد چند تغییر جدید را در سیستم‌های رتبه‌بندی خود برای برجسته‌کردن بهتر محتوای سازندگان کوچک‌تر و اصلی ایجاد می‌کند. به‌عنوان بخشی از تغییرات، اینستاگرام در پیشنهادات، محتوای اصلی را جایگزین پست‌های مجدد می‌کند، برچسب‌هایی را به محتوای ارسال‌شده مجدد اضافه کرده و جمع‌آورنده‌های محتوا را از توصیه‌ها حذف می‌کند. این اعلامیه به دنبال ماه‌ها انتقاد از سوی سازندگان بود که می‌گفتند دسترسی آنها تحت تأثیر منفی این الگوریتم قرار گرفته است.

  • نمایش محتوای سیاسی در اینستاگرام و تردز محدود می‌شود
  • اینستاگرام حتی از یوتیوب هم درآمد تبلیغاتی بیشتری دارد
  • آخرین آپدیت اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد ریلز ها را فوراً دانلود کنید
مشاهده این خبر در سایت مرجع