اینقدر انتقاد نکن/ مربی ختافه جواب ژاوی را داد

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 521948 9 ماه قبل 89

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شب گذشته بارسا-ختافه بسیار پرتنش و پرحاشیه از لحاظ داوری بود. دو بازیکن از دو تیم با کارت قرمز زمین را ترک کردند و همچنین ژاوی نیز به دلیل اعتراض به داور چهارم، از کنار زمین اخراج شد.

1909513

ژاوی هرناندز در پی تساوی بدون گل شب گذشته شاگردانش در خانه ختافه در اولین بازی خود در فصل جدید لالیگای اسپانیا، در انتقاد از داور بازی که او را به خاطر اعتراض‌هایش از کنار زمین اخراجش کرد، گفت: من به داور گفتم که اجازه می‌دهی که بازیکنان ختافه خطاهای زیادی انجام دهند که به همین خاطر مرا اخراج کرد. اخراج من مهم نیست، ما تمام تلاشمان را در برابر حریف بسیار سختی انجام دادیم. امتیازی را گرفتیم که کافی نیست و این شرم‌آور است. داور کسی است که اجازه می‌دهد این همه خطا در جریان بازی رخ دهد و راه دیگری هم وجود ندارد.»

ژاوی در مورد رد پنالتی روی رونالد آرائوخو به دلیل خطای هند گاوی نیز گفت که این اختراع داور بازی بود و لالیگا باید از این بابت شرم کند.

1909512

خوزه بوردالاس، مربی ختافه، که تیمش یک امتیاز خوب از بارسا گرفت، پاسخ ژاوی را در نشست خبری خود داد و گفت: «من بر خلاف ژاوی قبول ندارم که داور، بازی را خراب کرده باشد. ژاوی با این اظهارنظرهایش هیچ لطفی به لیگ ما نمی‌کند. ما باید از لالیگا دفاع کنیم نه اینکه آن را زیر سوال ببریم.

 آنها کارت‌های بیشتری از ما گرفتند و خشن‌ترین صحنه بازی توسط یک بازیکن بارسلونا (رافینیا) رخ داد. ما به خوبی بارسا را در کنترل داشتیم و 13 دقیقه نیز روی آنها کاملا تسلط داشتیم. افسوس که نتوانستیم برنده شویم.»

مشاهده این خبر در سایت مرجع