ایکس باکس می‌خواهد بازی Fallout 5 هرچه سریع‌تر عرضه شود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589628 2 هفته قبل 87

با موفقیت سریال Fallout و اشتیاق طرفداران برای تجربه نسخه جدید این فرانچایز، باعث شده که شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) و تیم توسعه‌دهنده «ایکس باکس» (Xbox) به دنبال راهی برای عرضه بازی Fallout 5 در طی سال‌های آینده باشند. این در حالی است که «تاد هاوارد» (Todd Howard) مدعی شد نسخه جدید «فال‌اوت» به‌این‌زودی‌ها روانه بازار نمی‌شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «اینسایدر-گیمینگ» (Insider-Gaming)، انتظار می‌رود بازی Fallout 5 تا دهۀ 2030 آماده و منتشر نشود، چون استودیو «بتسدا» (Bethesda) در حال ساخت عنوان The Elder Scrolls 6 است. به غیر از نسخه جدید TES، وعده‌هایی برای انتشار بسته‌الحاقی (DLC) برای بازی «استارفیلد» (Starfield) وجود دارد. تمامی این‌ پروژه‌ها باعث می‌شوند که کاربران به‌این‌زودی‌ها چیزی از بازی Fallout 5 نشوند.

عرضه بازی Fallout 5

احتمال ساخت و عرضه بازی Fallout 5 توسط استودیو Obsidian Entertainment

اکنون با محبوبیت هر چه بیشتر Fallout به لطف سریال تلویزیونی، منطقی است که شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) هر چه سریع‌تر تولید بازی بعدی را شروع کند. «جز کوردن» (Jez Corden)، در قسمت جدید پادکست The Xbox Two مدعی شد که شرکت Microsoft از تقاضا برای نشان تجاری Fallout آگاه بوده و تنها مسیر عاقلانه‌ای که وجود دارد، افزایش سرعت توسعه Fallout 5 با گرفتن IP از «بتسدا« و تحویل دادن آن به یک سازنده دیگر است. به عبارتی، آن‌ها قصد دارند بعد از سال‌ها از انتشار بازی Fallout: New Vegas (2010)، اولین بازی اصلی از سری مذکور توسط استودیویی غیر از بتسدا ساخته شود.

باید منتظر ماند و دید که تیم Xbox Games از این فرصت جهت دریافت چراغ سبز برای ساخت نسخه جدید «فال‌اوت» استفاده می‌کند یا خیر. فصل اول سریال Fallout در 11 آوریل در قالب هشت قسمت از شبکه اینترنتی Amazon Prime پخش شد. این سریال مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و آن را یکی از بهترین اقتباس‌های نمایشی از بازی کامپیوتری قلمداد می‌کنند.

  • مدیر طراحی بتسدا از دلایل ساخته نشدن بازی Fallout 5 می‌گوید
  • احتمال حضور آرون پاول در فصل دوم سریال Fallout
مشاهده این خبر در سایت مرجع