با قابلیت جدید واتساپ چت های خود را قفل کنید

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 482266 1 سال قبل 130

واتساپ به تازگی ویژگی جدیدی به نام «Chat Lock» را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد که چت های خود را قفل کنند تا برخی از مکالمات خود را خصوصی‌تر نگه دارند. ویژگی مذکور این امکان را برای شما فراهم می‌کند که هر مکالمه‌ای را که می‌خواهید قفل کنید و آن را در یک پوشه خصوصی قرار دهید. ورود به این پوشه فقط از طریق حسگرهای بیومتریک مثل اثر انگشت و تشخیص چهره یا گذرواژه امکان‌پذیر خواهد بود. ویژگی جدید به‌طور خودکار هرگونه نوتیفیکشن از چت‌های قفل‌شده را نیز پنهان می‌کند.

با قابلیت جدید واتساپ چت های خود را قفل کنید

کارکردن با ویژگی جدید واتساپ آسان به‌نظر می‌رسد. شما فقط باید روی نام چت یا چت‌های موردنظر خود در واتساپ یک به یک یا گروهی ضربه بزنید و گزینه قفل را انتخاب کنید. زمانی کم می‌خواهید چت را بخوانید، رمز عبور خود را وارد کنید یا اسکن بیومتریک استفاده کنید. واتساپ می‌گوید که این ویژگی گزینه‌ای عالی برای کسانی است که گوشی هوشمندشان را با سایر اعضای خانواده به اشتراک می‌گذارند. علاوه بر این، با این ویژگی جدید می‌توانید واتساپ را به‌طور کامل بوسیله احراز هویت بیومتریک قفل کنید.

پشتیبان‌های اپلیکیشن پیام‌رسانی محبوب واتساپ می‌گویند که این برنامه مشغول آماده‌سازی ویژگی‌های بیشتری برای Chat Lock است؛ مانند ایجاد رمز عبور سفارشی برای هر چت و ابزار قفل‌کردن مکالمه‌ها در چندین دستگاه. این قابلیت در حال حاضر برای کاربران واتساپ در‌دسترس است. شرکت مادر متا همیشه به‌طور فوق‌العاده‌ای مشغول تلاش برای ایمن و قابل‌اعتماد نگه‌داشتن واتس‌اپ بوده است. در همین راستا، این شرکت اخیراً سیستم احراز هویت خود را تقویت کرد تا ز از کلاه‌برداری‌های احتمالی جلوگیری کند. علاوه بر این، متا گزینه‌های بیشتری برای مقابله با پیام‌های ناپدید‌شده اضافه کرد.

  • با Wear OS می‌توانید با ساعت هوشمند خود در واتساپ چت کنید
  • واتساپ زمانی که از گوشی استفاده نمی‌کنید هم مکالمات شما را شنود می‌کند
  • قابلیت ذخیره پیام های ناپدید شونده در واتساپ به زودی ممکن می شود
  • اکنون می‌توانید از یک حساب واتساپ روی پنج گوشی به طور همزمان استفاده کنید
مشاهده این خبر در سایت مرجع