با هتل‌های ارزان پوکت آشنا شوید

منبع :  دسته بندی : گردشگری کد خبر : 545072 7 ماه قبل 918
گزینه‌های هتل‌های ارزان پوکت کدام‌اند؟ پوکت یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در تایلند است که به‌خاطر سواحل باورنکردنی، زندگی شبانه پر جنب‌وجوش و جاذبه‌های فرهنگی بی‌نظیرش شناخته شده است. این شهر با مناظر طبیعی فوق‌العاده و طیف وسیعی از فعالیت‌های تفریحی، سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.
خوشبختانه، هتل‌های ارزان‌قیمت مختلفی در پوکت وجود دارد که بدون اینکه امکانات را کمتر کند گزینه های خوبی را ارائه می‌دهند. بااین‌حال، پیدا کردن هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در پوکت که کاملا با نیازهای شما مطابقت دارند، گاهی اوقات می‌تواند یک چالش باشد. زیرا گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

بهترین هتل‌های ارزان پوکت

 
در اینجا راهنمای بهترین هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در پوکت را آورده‍‌ایم. برای راحتی شما، تمام قیمت‌های ذکرشده در زیر به دلار آمریکا می‌باشد. به خاطر داشته باشید که این‌ها قیمت‌های اولیه هستند و احتمالا بسته به فصل و در دسترس بودن متفاوت خواهند بود.
بااین‌حال، قبل از اینکه به اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت در پوکت بپردازیم، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از SHA Plus  در انتهای نام خود تنوعی از SHA Plus دارند. SHA مخفف Safety and Health Administration است که یک پروژه مشترک توسط سازمان‌های دولتی مختلف و بخش‌های خصوصی در تایلند است.
آن‌ها با هم استانداردهای بهداشت، پاکیزگی و ایمنی را ایجاد کرده‌اند که مشاغل در صنعت گردشگری باید رعایت کنند. بنابراین، اگر SHA را با هر هتلی در تایلند مرتبط می‌بینید، اطمینان بیشتری دارید که آن‌ها رسما این استانداردهای خاص را رعایت کرده‌اند.
سعی کردیم در این مقاله بهترین هتل‌های پوکت را معرفی می‌کنیم. همچنین قیمت هتل‌های ارزان پوکت را بیان می‌کنیم.

هتل شونلی - SHA Extra Plus

 
هتل شونلی - SHA Extra Plus

هتل شونلی: هتل‌های ارزان پوکت
یکی از بهترین هتل‌های ارزان پوکت، هتل شونلی است . اگر می‌خواهید نزدیک جاذبه‌های فرهنگی باشید، این یک مکان عالی است. زیرا این اقامتگاه به موزه تایلندی هوآ، معبد چالونگ و اسکله چالونگ نزدیک است.
در فاصله چند قدمی، می‌توانید ردیف‌هایی از خانه‌های رنگارنگ استعماری و همچنین بازارهای محلی برای غذاهای خیابانی عالی و خرید ارزان را کشف کنید.
 همچنین به ترمینال اتوبوس نزدیک است. بنابراین می‌توانید با استفاده از اتوبوس عمومی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
همه اتاق‌های این هتل دارای صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و سشوار هستند. 
 شما می‌توانید بین یک اتاق دوتخته با منظره باغ یا یک اتاق دوتخته لوکس با بالکن یکی را انتخاب کنید.
همچنین هرروز صبح می‌توانید صبحانه بوفه آمریکایی و آسیایی را انتخاب کنید.
 قیمت هر شب بسته به اتاق از حدود 39 تا 48 دلار شروع می‌شود.


هتل الی‌هیل پوکت، بوتیک خصوصی و دنج

یکی دیگر از هتل‌های ارزان پوکت با طراحی زیبا الی‌هیل است که در شهر قدیمی پوکت واقع شده. این هتل تنها یک پیاده‌روی کوتاه تا ایستگاه اتوبوس و بازار مرکزی شهر پوکت فاصله دارد.
توجه داشته باشید که در اتاق‌ها هیچ خشک‌کن یا کتری وجود ندارد. این ممکن است برای برخی مشکلی نداشته باشد، اما برای برخی دیگر مشکل‌ساز نیست!
بااین‌حال، یک آشپزخانه مشترک با نوشیدنی‌ها و تنقلات وجود دارد که می‌توانید در آنجا یک فنجان قهوه یا چای درست کنید.
هر اتاق دارای بالکن است و می‌توانید بین منظره کوه یا باغ یکی را انتخاب کنید. 
قیمت اتاق‌های یک ‌نفره از 23 دلار شروع می‌شود، درحالی‌که قیمت اتاق‌های دونفره و دوتخته بین 30 تا 46 دلار است که آن را به یکی از ارزان‌ترین هتل‌های پوکت تبدیل می‌کند.
اگر می‌خواهید کمی بیشتر خرج کنید، یک اتاق کینگ با حمام آبگرم برای هر شب 55 دلار شروع می‌شود، درحالی‌که یک اتاق خانوادگی حدود 72 دلار هزینه دارد.


هتل راک الگانت پاتونگ -  SHA Extra Plus

 
هتل راک الگانت پاتونگ -  SHA Extra Plus
هتل راک الگانت پاتونگ -  SHA Extra Plus
آیا به دنبال یک هتل ارزان در نزدیکی ساحل پاتونگ هستید؟ اما لوکس بودن هتل هم برایتان حائز اهمیت است؟ هتل راک الگانت پاتونگ یکی از هتل‌های ارزان پوکت، اما لوکس است. این هتل تمیز و راحت، همان‌طور که از نامش پیداست، به زیبایی طراحی شده است. میز پذیرش 24 ساعته باز است و پرسنل آن با چهره‌های صمیمی آماده پذیرایی از مسافران هستند.
اگرچه هتل 1.4 کیلومتر با ساحل پاتونگ فاصله دارد، اما یک استخر روی پشت‌بام با منظره اقیانوس وجود دارد که این را جبران می‌کند.
حتی در این هتل پوکت سونا و جکوزی نیز وجود دارد و اسپا راک در محل ماساژ و درمان‌های آروماتراپی باورنکردنی ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید ورزش کنید، یک مرکز تناسب‌اندام نیز وجود دارد.
در این هتل صبحانه رایگان ارائه می‌شود، می‌توانید در هر زمانی از روز یک غذای خوشمزه را در رستوران Rak to Eat در محل سفارش دهید.
ازآنجایی‌که اتاق‌ها از سوئیت‌های دوقلو استاندارد تا استودیویی متغیر هستند، قیمت‌ها نیز متفاوت است. بااین‌حال، شما می‌توانید رزرو یک اتاق استاندارد را از 85 دلار شروع کنید.
با توجه به تمام امکاناتی که هتل ارائه می‌دهد، این یک قیمت فوق‌العاده است. بااین‌حال، اتاق‌هایی که رو به جاده اصلی هستند ممکن است کمی پر سروصدا باشند. بنابراین حتما اتاقی که رو به جاده نیست درخواست کنیددر مجموع، این قطعا یکی از بهترین هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در پوکت است.

استراحتگاه و اسپا R-MAR - SHA Plus مناسب خانواده

یکی از بهترین استراحتگاه‌های اقتصادی پوکت، استراحتگاه و اسپا R-Mar است که کمتر از 10 دقیقه پیاده تا ساحل پاتونگ فاصله دارد. این هتل در چند سال اخیر بازسازی شده است. بنابراین همه‌چیز بسیار به‌روز است و درعین‌حال برخی از عناصر داخلی چوبی سنتی را حفظ کرده است.
R-Mar  بیشتر به ‌خاطر استخر روباز بزرگش با صندلی‌های آفتاب‌گیر و بار کنار استخر معروف است.
 رستوران و کافه Daorueang توچال تمام روز باز است و غذاهای محلی تایلندی و بین‌المللی سرو می‌کند.
اگر با کودکان سفر می‌کنید، این اقامتگاه مقرون‌به‌صرفه در پوکت عالی است. زیرا یک منطقه بازی اختصاصی برای کودکان و یک استخر مخصوص کودکان دارد. همچنین برای بزرگ‌سالان، یک مرکز تناسب‌اندام و یک اسپای آرامش‌بخش ارائه می‌دهد.
اگر علاقه‌مند به خرید در پوکت هستید، این اقامتگاه به مرکز خرید بسیار نزدیک است.
اتاق‌های این هتل پوکت معمولا از حدود 50 دلار برای هر شب شروع می‌شوند و از اتاق‌های دوقلو یا دوتخته تا لوکس متغیر هستند. 
همه اتاق‌ها دارای وان بزرگ، بالکن، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند. برخی از اتاق‌ها نیز منظره زیبایی از کوه‌های مجاور دارند.
باوجوداینکه استراحتگاه در موقعیت مکانی عالی قرار دارد، اما اصلا آلودگی صوتی وجود ندارد.
 تنها معایب اینجا این است که اگر می‌خواهید لباس‌هایتان را بشویید، هزینه‌های لباس‌شویی می‌تواند بسیار بالا باشد.
همان‌طور که گفته شد، کارکنان خوش‌برخورد خوشحال هستند که در طول اقامت شما هر مشکلی را حل کنند تا مطمئن شوند که بهترین زمان ممکن را سپری می‌کنید.

هتل Nicky’s Handlebar  پوکت

 
یکی از منحصربه‌فردترین و درعین‌حال یکی از ارزان ترین هتل های پوکت، Nicky's Handlebar  در پاتونگ است.
طراحی این هتل با مضمون دوچرخه‌سواری است و همه ۲۷ اتاق آن بر اساس فضای هارلی دیویدسون ساخته شده‌اند. اگر دوچرخه‌سوار هستید یا علاقه‌مند به اقامت در جایی کاملا متفاوت هستید، میتوانید از این هتل خاص استفاده کنید.
این هتل پوکت که توسط نیکی محلی و برادرش Khai تاسیس شد، در ابتدا به‌عنوان یک بار کوچک و مکانی دوستانه برای نوشیدن و کمی تفریح ​​با دوستان قدیمی و جدید شروع شد.
در حال حاضر، یک استخر بزرگ نیز وجود دارد که 24 ساعت شبانه‌روز باز است، و یک رستوران بزرگ که غذاهای تایلندی و بین‌المللی سرو می‌کند.
Nicky's Handlebar  تنها 500 متر پیاده تا ساحل و حدود 10 دقیقه پیاده تا مرکز پاتونگ فاصله دارد. اگرچه این هتل در امتداد یک جاده اصلی یافت می‌شود، اما همچنان در شب نسبتا ساکت است. پذیرش 24 ساعته به شما کمک می‌کند احساس امنیت و آرامش داشته باشید و میز تور می‌تواند در اجاره موتور و برنامه‌ریزی سفر در پوکت به شما کمک کند.
قیمت‌های این هتل پوکت از حدود 38 تا 50 دلار برای هر شب شروع می‌شود. هر اتاق دارای تراس، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، سشوار، قفسه خشک‌کن و کتری برقی با همه چیزهایی است که برای تهیه چای و قهوه نیاز دارید. با تمام این امکانات با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، این هتل به‌راحتی یکی از برترین هتل‌های ارزان‌ پوکت است. 
تنها نکته منفی ممکن است این باشد که صبحانه کمی دیر شروع می‌شود.

ویلاهای استخر بابیلون SHA++ پوکت


پیدا کردن هتل‌های ارزان در پوکت، در منطقه محبوب نای هارن می‌تواند کمی دشوار به نظر برسد. اما خوشبختانه، ویلاهای استخر بابیلون یک گزینه اقتصادی عالی است.
فاصله این هتل خانوادگی با دو تا از خیره‌کننده‌ترین سواحل پوکت، ساحل نای هارن و ساحل راوای تقریبا برابر است. این مکان به‌اندازه کافی دور از جاده اصلی قرار دارد که به‌راحتی می‌توان آن را پیدا کرد.
ویلاها در میان یک واحه استوایی با باغ‌های زیبا قرار دارند. صندلی‌هایی با چتر در اطراف استخر وجود دارد و امکانات خشک‌شویی در دسترس است. اتاق‌ها بسیار جادار و تمیز هستند و همه‌چیزهایی را که می‌توانید نیاز داشته باشید ارائه می‌کنند.
اتاق‌ها از استودیوهای لوکس با حدود 35 دلار در شب شروع می‌شوند تا آپارتمان‌های دوخوابه با دسترسی به استخر با قیمت 78 دلار. 


هتل مارییا - پوکت

هتل مارییا یک هتل کوچک است که در منطقه‌ای آرام در ساحل کامالا، نزدیک خیابان واقع شده است. این اقامتگاه تنها 250 متر با ساحل فاصله دارد.
در این هتل پوکت اتاق‌های دونفره با بالکن خصوصی معمولا در دسترس هستند و از 58 تا 75 دلار برای هر شب شروع می‌شوند.
محیط تمیز، راحت و مدرن همراه با کارکنان خوش‌برخورد این هتل را حتی بهتر از برخی از هتل‌های پنج ستاره کرده است.
با پذیرش و نگهبانی 24 ساعته، می‌توانید در اینجا احساس امنیت کنید. توجه داشته باشید که در صورت کرایه ماشین، پارکینگ در دسترس نیست. اما یک پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی این هتل وجود دارد.


سخن آخر

در انتها، انواع هتل‌های ارزان پوکت برای مسافرانی که به دنبال کسب بهترین تجربه در هتل های با قیمت مناسب هستند، وجود دارد.
چه بخواهید روزهای خود را به استراحت در اطراف استخر بگذرانید یا به کاوش در مناظر متعددی که پوکت ارائه می‌دهد، هتل‌های مناسب برای همه باقیمت‌های اقتصادی وجود دارد.
ما پیشنهاد می‌کنیم اقامت خود را از سایت های معتبر رزرو کنید و از این نرخ‌های بی‌نظیر استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای انتخاب گزینه‌های دیگر با کارشناسان ما در بوکینگ در ارتباط باشید.



سوالات متداول در مورد هتل‌های پوکت

 
هتل‌های ارزان‌قیمت خوب در پوکت کدام‌اند؟
هتل‌های ارزان‌قیمت بی‌شماری در پوکت وجود دارد که تمیز و راحت هستند. Glam Habitat و Mareeya Place هتل‌های ارزان‌قیمت عالی در ساحل کامالا هستند. درحالی‌که Rak Elegant Hotel، R-Mar Resort and Spa، و Nicky's Handlebar گزینه‌های اقتصادی عالی در پاتونگ هستند.
اگر می‌خواهید در شهر پوکت بمانید، Alleyhill Phuket و هتل Shunli اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه هستند. ویلاهای استخر Babylon و Happy Eight Resort هر دو هتل‌های ارزان‌قیمتی هستند که در نزدیکی ساحل نای هارن هستند.

آیا پوکت مکانی ارزان برای بازدید است؟
پوکت می‌تواند یک مکان بسیار ارزان برای بازدید باشد، به شرطی که حواستان باشد پول خود را کجا خرج می‌کنید و انتخاب‌های متناسب با بودجه داشته باشید.
شما به‌راحتی می‌توانید بیش ازآنچه در نظر داشتید خرج کنید، به‌خصوص اگر با ارز آشنا نیستید و نرخ ارز را نمی‌دانید. غذا خوردن در رستوران‌های گران‌قیمت می‌تواند سه یا چهار برابر هزینه‌ای که در یک بازار غذای خیابانی یا یک غذاخوری کوچک‌تر و ساده‌تر می‌پردازید، هزینه داشته باشد.

خوشبختانه، اقامتگاه‌های ارزان زیادی در پوکت وجود دارد. با رزرو یکی از هتل‌ها و هاستل‌های مقرون‌به‌صرفه پوکت، می‌توانید قبل از رفتن به سفر، مقدار زیادی صرفه‌جویی کنید.