به گزارش اکوایران، بیت‌کوین در روز یکشنبه (26 شهریور) حدود 26 هزار دلار و 500 سنت قیمت‌گذاری شد تا پس از افزایش قیمت این رمزارز در روزهای اخیر،‌ قیمت آن کمی کاهش یابد.

به نوشته «کوین تلگراف»، دو روز پیش قیمت بیت‌کوین به 26 هزار دلار و 880 سنت رسیده بود که بهترین عملکرد آن از نظر قیمت در ماه سپتامبر محسوب می‌شود. از سوی دیگر،‌ معامله‌گران بازار رمزارز مشتاقانه منتظر تصمیم آتی بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) هستند که در روزهای آینده اعلام می‌شود. قرار است در جلسه 29 شهریور فدرال رزرو، چگونگی تغییر نرخ بهره مشخص شود،‌ اما پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد مقامات بانک مرکزی آمریکا تغییری در این نرخ ایجاد نخواهند کرد. یک بررسی نشان داده احتمال اینکه فدرال رزرو تصمیمی بگیرد که شگفتی بازار را در پی داشته باشد،‌ تنها 2 درصد است.

تحلیل‌گران همچنین معتقدند جلسه آتی فدرال رزرو و تصمیمات مبتنی بر نرخ بهره می‌تواند باعث بی‌ثباتی قیمت بیت‌کوین شود،‌ اما این رمزارز در کوتاه‌مدت همچنان بین 25 تا 27 هزار دلار معامله خواهد شد.

آخرین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده های «اینوستینگ»، قیمت بیت‎کوین طی امروز یکشنبه از 26 هزار دلار و 438 سنت تا 26 هزار دلار و 614 سنت نوسان داشته است. تغییر قیمت بیت‎کوین طی 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز حدود 60 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی 24 ساعت اخیر 6 میلیارد و 52 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، 3.5 درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم طی امروز از 1620 دلار و 87 سنت تا 1635 دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود 4 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی 24 ساعت اخیر 2 میلیارد و 70 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، 0.37 درصد افزایش پیدا کرده است.