به گزارش اکوایران قیمت دلار در روز سه شنبه نوسان زیادی نداشت و بیشتر تمرکز بازارها بر روی نشست هفته آتی فدرال رزرو و سرنوشت نرخ بهره در این جلسه بود.

در روز دوشنبه قیمت طلا به دلیل افزایش نا اطمینانی ها نسبت به رمزارزها و شکایت رگولاتوری آمریکا از بایننس بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی افزایش پیدا کرده بود. البته در حال حاضر تحلیلگران بر این باورند که فاکتور صریحی در بازارها وجود ندارد که فشار صعودی به قیمت طلا وارد کند و به همین دلیل نیز اغلب فعالان و معامله گران بازار در حالت انتظار قرار دارند.
در حال حاضر در حدود ۷۹ درصد بازارها این احتمال را می‌دهند که بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر باقی بگذارد. این عدم تغییر بعد از 10 افزایش متوالی نرخ بهره توسط بانک مرکزی رخ خواهد داد که یک عملیات انقباضی کم سابقه در طول تاریخ به حساب می آید.

چارت بیت

همچنین امروز قیمت بیت کوین نزدیک به ۲ درصد افزایش پیدا کرد تا بزرگ ترین رمز دنیا که در روز دوشنبه بیش از ۵ درصد از ارزش خود را از دست داده بود و به کف ۲۵ هزار و ۴۳۷ دلار رسیده بود اندکی اوضاع بهتری پیدا کند. پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از بزرگترین صرافی جهان وضعیت بازار رمز ارزها به شدت به هم ریخت. 

چارت اتریوم
همچنین اتریوم نیز که در روز دوشنبه نزدیک به 4.2 درصد از قیمت خود را از دست داده بود امروز اندکی از ضرر روز قبل خود را جبران کرد و نزدیک به دو نیم درصد افزایش قیمت داشت و با این افزایش قیمت به سطح قیمتی ۱۸۶۰ دلار رسید.