بازی Baldur’s Gate 3 احتمالاً برای گوشی iPhone 15 Pro منتشر خواهد شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590420 1 هفته قبل 91

گزارش‌ها اعلام می‌کنند که استودیو «لوریان» (Larian Studios) می‌خواهد بازی Baldur’s Gate 3 را راهی دستگاه‌های «اپل» (Apple) کند. این بازی تحسین‌برانگیز به‌زودی روی جدیدترین محصولات iPhone و iPad قرار می‌گیرد و احتمالاً در اوایل سال 2025 منتشر می‌شود.

از زمان معرفی گوشی هوشمند iPhone 15، شرکت Apple اعلام کرد برنامه گسترده‌ای برای آوردن بازی‌های AAA روی گوشی‌های هوشمند خود دارد. عناوینی مانند Resident Evil: Village برای گوشی‌های جدید iPhone منتشر شده‌اند و انتظار می‌رود بازی‌های جدیدی راهی این دستگاه‌ها شوند.

طبق جدیدترین گزارش، بازی Baldur’s Gate 3 بزرگ‌ترین بازی خواهد بود که راهی دستگاه‌های Apple می‌شود. گفتنی است شرکت اپل تا اوایل سال 2025، گوشی «آیفون 16 پرو» (iPhone 16 Pro) را روانه بازار خواهد کرد. این گوشی باعث می‌شود امکانات بیشتری به استودیو Larian جهت ساخت پورت Baldur’s Gate 3 بدهد. با توجه به عملکرد ناسازگار در آیفون 15 پرو، این مسئله ممکن است برای اطمینان از تجربه‌ای روان بسیار مهم باشد.

بازی Baldur's Gate 3 برای iPhone

بازی Baldur’s Gate 3؛ مهمان گوشی بعدی iPhone 16 Pro

به گفته منابع، کاربران تا اوایل سال 2025 می‌توانند بازی Baldur’s Gate 3 را روی گوشی‌های iPad Pro و iPhone 15 Pro/16 Pro تجربه کنند. اپل معمولاً گوشی‌های جدید خود را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند؛ بنابراین این شرکت می‌تواند در همین زمان اعلامیه‌ای را اعلام کند.

بازی «بالدرز گیت 3» مبتنی بر گیم پلی نقش‌آفرینی نوبتی است و به نظر می‌رسد مناسب کنترل‌های موبایل باشد. بازی Assassin’s Creed Mirage ماه آینده راهی گوشی‌های هوشمند Apple خواهد شد. با این حال، بازی Baldur’s Gate 3 می‌تواند راه‌اندازی بسیار بزرگ‌تری باشد، چون در سال گذشته رکوردها را در پلتفرم Steam شکست. ترکیب جذابیت آن با محبوبیت فعلی بازی‌های موبایلی می‌تواند به موفقیت بزرگی برای هر دو شرکت منجر شود.

برای آماده شدن برای Baldur’s Gate 3، اپل باید پورت را به درستی بهینه کند، چون گوشی iPhone 15 Pro به دلیل تولید گرمای بیش از حد در جریان انجام بازی، بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. اگر این شرکت بتواند این ایرادات را با مدل‌های جدید برطرف کند، آیفون‌ها می‌توانند به کنسول‌های دستی عالی تبدیل شوند.

  • بازی Baldur’s Gate 3 برنده بیش از 64 جایزه بهترین بازی سال شده است
  • فروش بازی Baldur’s Gate 3 در استیم از مرز 5.2 میلیون نسخه گذشت
مشاهده این خبر در سایت مرجع