بازی Lost Soul Aside در کشور چین رتبه‌بندی شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589669 2 هفته قبل 88

کاربران و طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی سال‌هاست در مورد بازی Lost Soul Aside می‌شوند و اگرچه این اثر اکشن نقش‌آفرینی الهام گرفته از «دویل می کرای» (Devil May Cry) و «فاینال فانتزی» (Final Fantasy) با هر نمایش جدید حیرت‌انگیز به نظر می‌رسد، جزئیات مربوط به زمان انتشار هنوز علنی نشده است. با این اوصاف، ممکن است این مسئله به‌زودی تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، استودیو توسعه‌دهنده UltiZero Games به‌تازگی از طریق صفحه رسمی این عنوان در توییتر اعلام کرده است که Lost Soul Aside برای انتشار در کشور چین رتبه‌بندی و تایید شده است. بر اساس صحبت‌های «دنیل احمد» (Daniel Ahmad) از رسانه Niko Partners، اقدام کشور چین بدین معنی است که بازی اکنون می‌تواند به طور رسمی در منطقه آسیا منتشر شود.

بازی Lost Soul Aside

انتشار اخبار تازه از بازی Lost Soul Aside در سه ماه آینده

این به نوعی اشاره می‌کند که کاربران به‌زودی اطلاعات جدیدی از بازی Lost Soul Aside به دست خواهند آور. «دنیل احمد» می‌گوید احتمالاً «در حدود 3 ماه آینده» اعلامیه‌ای در این باره قطعاً اعلام خواهد شد. گفتنی است اخبار جدید پیرامون بازی Lost Soul Aside در طی ماه‌های گذشته بسیار کم بوده است. در اوایل ماه آوریل، «یانگ بینگ» (Yang Bing)، تهیه‌کننده گفت که جزئیات بیشتر در مورد بازی مذکور «مدتی بعد» به اشتراک گذاشته خواهد شد.

پیش از آن، در جولای سال گذشته، UltiZero Games بیش از 20 دقیقه از گیم‌پلی جدید عنوان Lost Soul Aside را به نمایش گذاشت که شامل برشی از سکانس‌های مبارزات، باس‌ها و غیره می‌شد. شایان ذکر است عنوان Lost Soul Aside برای کنسول‌‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) در دست توسعه است.

  • افت شدید میزان بازیکنان Suicide Squad در پلتفرم استیم؛ تنها 200 بازیکن فعال!
  • استودیو Bloober Team برای ساخت یک بازی با شرکت Take-Two همکاری می‌کند
  • ایکس باکس می‌خواهد بازی Fallout 5 هرچه سریع‌تر عرضه شود
مشاهده این خبر در سایت مرجع