بازی بعدی سری Call of Duty به طور رسمی Black Ops 6 نام دارد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 592171 3 هفته قبل 85

شرکت «اکتیویژن» (Activision) به طور رسمی از نام بازی بعدی سری «ندای وظیفه» (Call of Duty) رونمایی کرد. این شرکت در حال حاضر کمپین تبلیغاتی بازی Black Ops 6 را آغاز کرده است و احتمالاً در جریان رویداد شوکیس Xbox در ماه ژوئن به نمایش در می‌آید.

در اوایل این هفته، شرکت Activision با انتشار تیزری به معرفی کوتاه بازی Black Ops 6 پرداخت. اکنون این شرکت کمپین تبلیغاتی بازی مذکور را در کشور آمریکا آغاز کرده است. کاربران می‌توانند اولین لوگو و تیزر بازی Call of Duty: Black Ops 6 را در سایت TheTrueLies.com مشاهده نمایند.

تاریخ احتمالی رونمایی کامل از بازی Call of Duty: Black Ops 6

این وب‌سایت دارای یک ویدیو است که به بازی Call of Duty Black Ops: Cold War از سال 2020 اشاره می‌کند. بازی Cold War شامل پایان‌بندی‌های مختلفی بود که بازیکنان قادر بودند در مورد مکان شخصیت منفی بازی، حقیقت یا دروغ را بیان کنند. پوستر تبلیغاتی بازی «بلک آپس 6» تصویر مخدوش‌شده از یادبود ملی کوه راش‌مُر را نشان می‌دهد.

بازی COD Black Ops Cold War

گفتنی است رویداد The Xbox Games Showcase در 20 خرداد (مصادف با 9 ژوئن) در ساعت 20:30 به وقت ایران به صورت زنده برگزار می‌شود. این رویداد بزرگ به نمایش عناوین آینده شرکت‌های «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard)، «بتسدا» (Bethesda) و «استودیوهای گیمینگ ایکس باکس» (Xbox Games Studios) می‌پردازد.

یک افشاگر اخیراً به مدارکی دست یافته است که اعلام می‌کند عنوان Black Ops 6 ابتدا در جریان رویداد داخلی بازی Warzone II معرفی می‌شود. قبلاً تایید شد که نسخه جدید سری COD در زمان لانچ روی سرویس اشتراکی «گیم پس» (Game Pass) قرار می‌گیرد. گویا نسخه جدید Call of Duty برای اولین بار از گیم پلی جهان آزاد (Open-World) پیروی می‌کند.

  • تاریخ عرضه بازی Call of Duty Black Ops 6 مشخص شد
  • مقایسه حالت بتل رویال بازی‌های Battlefield V و Call Of Duty Black Ops 4
  • لوگوی نسخه جدید Call of Duty: Black Ops رویت شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع