بازی ترسناک The Quarry از سوی سازندگان Until Dawn معرفی شد

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 213271 1 سال قبل 304

استودیوی بازی‌سازی سوپرمسیو گیمز با تهیه‌کنندگی ۲K Games از بازی ترسناک «شکار» (The Quarry) رونمایی کرده‌اند. بازی شکار در سبک ترسناک نوجوانی بوده و برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه آن هم ۲۰ خرداد (دهم ژوئن) خواهد بود.

بازی شکار سطح جدیدی را برای سبک داستان سرایی معرفی کرد. بازیکنان ارتباط بسیاری با آن برقرار کرده و تجربه ترسناک جالبی را خواهد داشت. سازندگان این بازی تلاش بسیاری برای ساخت آن انجام داده‌اند. از طرفی شما باید تعدادی از کاراکترهای این بازی را فدا کنید! پس اینکه چه کسی در انتها زنده می‌ماند به طور کامل به شما بستگی دارد.

سخنگو شرکت توکی توضیح داد:

این بازی در سبک ارتباطی و داستان سرایی است. با اینحال این سبک برای شرکت توکی کاملاً جدید بوده و تا به حال عنوانی به این شکل معرفی نکرده است. ما با شرکت سوپر مسیو به این دلیل همکاری کردیم که در کار خود به شدت ماهر هستند. ما هم طرفدار کارهای این شرکت هستیم. شانس اینکه با یکی از خلاق‌ترین ذهن‌های صنعت کار کنیم بسیار نادر است. به همین دلیل آن را از دست نخواهیم داد.

در بازی شکار هر تصمیم شما، کوچک یا بزرگ، روی داستان بازی تأثیر خواهد داشت. همینطور اینکه انتخاب‌های شما روی اینکه چه کسی در انتها زنده بماند اثر دارد. در این بازی شخصیت‌های معروف هالیوودی مثل آریل وینتر (Ariel Winters)، جاستیس اسمیت (Justice Smith)، لین شای (Lin Shaye) و بسیاری دیگر حضور دارند.

بازی Quarry

یکی از نکات مهم این است که بازی شکار در شب جریان دارد. پس بخش نورپردازی و اینکه بازی بیش از حد تاریک نباشد به شدت اهمیت خواهد داشت.

زمانی که غروب آخرین روز کمپ تابستانی فرا می‌رسد، نوجوانان مرکز Hackett’s Quarry تصمیم می‌گیرند یک جشن بگیرند. در این جشن هیچ بزرگسال یا کودک و حتی قانونی وجود ندارد! ناگهان همه چیز تغییر می‌کند.

در دنیای این بازی افراد خطرناکی وجود دارند که به دنبال کشتن شخصیت‌های این بازی هستند. به همین دلیل شبی که قرار بود پر از شادی باشد، ناگهان خراب می‌شود. در بازی شکار شما با موقعیت‌های بسیار دشواری روبرو خواهید شد. در اصل تصمیم شما ممکن است در همان موقع سرنوشت یک فرد را تعیین کند.

در بازی شکار شما با ۹ نوجوان روبرو هستید. هر تصمیم شما روی روند داستان اثر گذاشته و به همین دلیل تجربه هر فرد با دیگری متفاوت خواهد بود. شما باید تا صبح داستان خود را ساخته و بازی را به اتمام برسانید. در این داستانی که ساختید، چه کسی زنده است؟ چه تصمیمی گرفتید؟ این موارد کامل به شما بستگی دارد. پس هوشمندانه انتخاب کنید.

سبک این بازی چیزی نزدیک به بازی Until Dawn است که در سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. در آن هم شما باید سرنوشت چند کرکتر را تعیین می‌کردید. به طور کلی عناوین این سبک از لحاظ بصری به شدت زیبا هستند. به دلیل اینکه تمرکز بازی بیشتر روی داستان و جلوه بصری بوده و گیم‌پلی در اولویت پایین‌تری قرار دارد. حال شکار نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال باید دید که این بازی تا چه حد موفق عمل خواهد کرد.

می‌توانید در ادامه تصاویر و تریلر منتشر شده از بازی The Quarry را ببینید.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی ترسناک The Quarry از سوی سازندگان Until Dawn معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع