بازی جدید Tomb Raider به صورت جهان آزاد خواهد بود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590221 2 هفته قبل 127

بازی جدید «تومب ریدر» (Tomb Raider) در حال توسعه است و یک افشاگر اکنون اطلاعات تازه‌ای در مورد این پروژه منتشر کرده است. طبق ادعای این افشاگر، بازی جدید Tomb Raider از گیم پلی جهان آزاد (Open-World) پیروی می‌کند.

کاربر V Scooper در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق) گفته است بازی جدید Tomb Raider یک اثر جهان آزاد خواهد بود و داستان آن در کشور هند روایت خواهد شد. این افشاگر در پُست خود نوشت که این پروژه شامل مناظر وسیع، استفاده رایگان از موتور سیکلت، چتر نجات و روش‌های معمول پیمایش «لارا کرافت» (Lara Croft) در یک نقشه بزرگ و چالش‌های آن می‌شود.

احتمال معرفی بازی جدید Tomb Raider در ماه‌های آینده

حساب توییتری V Scooper تاکید کرد بازی جدید Tomb Raider به‌زودی به صورت رسمی معرفی می‌شود. احتمالاً این پروژه در کمتر از یک سال دیگر روانه بازار خواهد شد و ممکن است با تاخیرهای داخلی نیز مواجه نشود. استودیو «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynamics) می‌خواهد شخصیت «لارا کرافت» در این عنوان مجدد طراحی کند و همچنین از موتور گرافیکی «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) نیز استفاده نماید. این اطلاعات در رسانه «اینسایدر-گیمینگ» (Insider-Gaming) منتشر شده است؛ اما به صورت رسمی صحت این اطلاعات را تایید نمی‌کند؛ بنابراین، تمامی گفته‌های فوق در حال حاضر در حد شایعه باقی می‌مانند.

بازی جدید Tomb Raider

با این حال، جهان آزاد بودن عنوان Tomb Raider نشان از بروز نگرش جدید در فرانچایز مذکور می‌دهد. این پروژه ممکن است آغازکننده یک سه‌گانه جدید در فرانچایز «تومب ریدر» باشد. شایان ذکر است کمپانی «آمازون» (Amazon) وظیفه تولید اقتباس تلویزیونی از بازی کامپیوتری «تومب ریدر» را برعهده دارد.

نظر شما درباره نسخه جدید Tomb Raider به صورت Open-World چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • بازی Lords of the Fallen راهی سرویس Xbox Game Pass می‌شود
  • بازی Resident Evil 9 ممکن است در ژانویه سال 2025 عرضه شود
  • نینتندو بیش از 8 هزار شبیه‌ساز Switch را از دسترس خارج کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع