بازی‌های انیمه‌ای برتر: Captain Tsubasa Rise of New Champions

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 208813 2 سال قبل 563

تعطیلات نوروز بهترین زمان برای پیچاندن رفقا و بازی کردن است، در نتیجه ما هم مثل چند سال گذشته تصمیم گرفتیم تا در قالب مجموعه مطالب مختلفی، هر روز چند بازی برای‌تان معرفی کنیم. با این حال، به غیر از بازی‌، زمان کافی برای تماشای فیلم و مجموعه‌های بلند هم وجود دارد. چه بهتر که این دو را کنار هم قرار دهیم و بازی و سریال یک مجموعه را با هم تجربه کنیم. در همین راستا، می‌خواهیم در سری مطالب «بازی‌های انیمه‌ای برتر»، بازی‌های بسیار خوبی که از روی انیمه‌های معروف و بزرگ ساخته شده‌اند را به شما معرفی کنیم. می‌توانید تعطیلات نوروز را به دیدن این انیمه‌ها و تجربه‌ی بازی‌هایشان بپردازید. هزاران بازی با اقتباس از انیمه‌ها در تاریخ ساخته شده‌اند، اما در این سری سراغ بازی‌هایی رفته‌ایم که روی پلتفرم‌ها و کنسول‌‌های امروزی اجرا شوند و مشکلی در پیدا کردنشان نداشته باشید.

انیمه فوتبالیست‌ها برای همه ماها خاطره انگیز است. کمتر فردی در داخل ایران وجود دارد که این انیمه را ندیده باشد و سوباسا (Tsubasa) را نشناسد. داستان این انیمه نیز برای همه آشنا است. کودکی که آرزوی فوتبالیست شدن را دارد و با استعداد خارق‌العاده خود به هدفش می‌رسد. این انیمه به طور کامل در مورد فوتبال بوده و طرفداران این ورزش به شدت به آن علاقه‌مند هستند. حتی با گذشت چندین سال همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد. از انیمه فوتبالیست‌ها بازی زیادی ساخته نشده است. با اینحال کاپیتان سوباسا: برخاست قهرمانان جدید موردی است که طرفداران این انیمه حتماً باید آن را تجربه کنند.

بازی از لحاظ داستان همان چیزی که در انیمه بود را دنبال می‌کند. با اینحال دارای دو بخش است. اولی بخش سوباسا که شما می‌توانید داستان او را دنبال کرده و خاطرات خود را تازه کنید. بخش دوم بخش قهرمان جدید (New Hero) است. در اینجا شما کاراکتر خود را ساخته و داستان او را به پیش می‌برید. مانند چیزی که در قسمت داستانی فیفا شاهد آن بودیم. از لحاظ گیم‌پلی بازی مانند دیگر عناوین فوتبالی است. با این تفاوت که سبک و سیاق انیمه‌ای داشته و همه کاراکترها حالتی کارتونی به خود دارند. طراحی بازی بسیار جالب بوده و قطعاً شما را مجذوب خود خواهد کرد.

همینطور اینکه تقریباً تمام کاراکترهای آشنای این انیمه از کاکرو تا واکی‌بایاشی و افراد دیگر در برخاست قهرمانان جدید وجود دارند. شما می‌توانید تیم آن‌ها را انتخاب کرده و بازی کنید. از طرفی این بازی بخش آنلاین نیز دارد. پس مانند فیفا تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به بازی با افراد دیگر بپردازید. از لحاظ امتیازی این بازی چندان خوب عمل نکرد. اگر هم بخواهید آن را با عناوین بزرگی مثل فیفا (FIFA) مقایسه کنید، کمبودهای بسیاری دارد. با اینحال کاپیتان سوباسا به نوبه خود یک بازی بسیار خوب و یک تجربه آشنا و شیرین است. اگر طرفدار این انیمه بودید و قصد دارید تا کمی نوستالژی را تجربه کنید، حتماً نگاهی به این بازی بیاندازید.

نام بازی: Captain Tsubasa Rise of New Champions
تهیه‌کننده: Bandai Namco Entertainment
سازنده: TamSoft
سبک: ورزشی، اکشن
پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی‌های انیمه‌ای برتر: Captain Tsubasa Rise of New Champions اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع