بازی‌های جدید سرویس Apple Arcade مشخص شدند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590542 1 هفته قبل 103

در جریان مراسم Apple Event 2024، این شرکت برجسته اعلام کرد 5 بازی جدید به‌زودی روی سرویس استریم «اپل آرکید» (Apple Arcade) قرار می‌گیرند. یکی از این بازی‌های جدید، عنوان «بازگشت به جزیره میمون‌» (Return of Monkey Island) است که در ماه ژوئن روی دستگاه‌های اپل قابل دریافت خواهد بود.

سرویس Apple Arcade قرار است میزبان 5 بازی جدید شود که تمامی آن‌ها آثاری جذاب و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسند. بازی اول Return of Monkey Island نام دارد که توسط «ران گیلبرت» (Ron Gilbert) ساخته شده است. بازیکنان کنترل یک دزد دریایی با نام Guybrush Threepwood را برعهده می‌گیرند تا راز بزرگ «جزیره میمون» را کشف کند. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه App Store قابل دریافت است؛ اما مشترکین Apple Arcade برای دسترسی کامل به بازی مذکور، باید تا تاریخ 16 خرداد (6 ژوئن) صبر کنند.

بازی‌های جدید Apple Arcade

بازی‌های جدید سرویس Apple Arcade؛ از یافتن ماسک‌های عجیب گرفته تا شبیه‌ساز عروسی!

بازی دوم اثر Rabbids: Legends of the Multiverse خواهد بود که در همان روز 16 خرداد روی سرویس استریم «اپل آرکید» قرار می‌گیرد. این بازی شما را وارد ماجراجویی کارتی در دنیای محبوب سری Rayman از «یوبی‌سافت» (Ubisoft) می‌کند. بازی‌های سوم و چهارم به ترتیب Tomb of the Mask (از استودیو Playgendary) و Wedding Disasters (از استودیو GameHouse) هستند.

بازی Tomb of the Mask بازیکنان را به یک مقبره منتقل می‌کند تا ماسک‌های عجیبی را در آن پیدا کنند. بازی Wedding Disasters یک شبیه‌ساز برنامه‌ریزی عروسی در 6 مکان شلوغ شهر نیوریورک است. اما آخرین بازی مربوط به عنوان Where Cards Fall می‌شود؛ این بازی که برای «اپل ویژن پرو» (Apple Vision Pro) طراحی شده است، به بازیکنان امکان می‌دهد تا مهارت‌های فکری خود را در مقابل چالش‌هایی که در یک اتاق اتفاق می‌افتند، به چالش بکشند.

این بازی چالش‌برانگیز و تحسین‌شده از تاریخ 10 خرداد (30 می) روی دستگاه Apple Vision Pro قرار خواهد گرفت. نظر شما درباره بازی‌های جدید سرویس Apple Arcade چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • اپل مدل‌های جدید تبلت iPad Pro را معرفی کرد
  • اپل آیپد ایر 2024 را در دو اندازه و با تراشه M2 عرضه می کند
مشاهده این خبر در سایت مرجع