بازیگر مشهور ترک با استایل جدیدش ثابت کرد جسارت پوشیدن هر لباسی را دارد!

منبع :  چی بپوشم دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 417700 1 سال قبل 238

بازیگر مشهور و محبوب ترکیه، اوراز کایگیلاراوغلو، با انتشار تصویری با استایل متفاوت توانست به شدت توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کند.

لینک پیشنهادی
این فیلم‌های سینمای ایران خطرناک هستند، نبینید
هوس‌بازترین مردان سینمای ایران شناسایی شدند

استایل جدید اوراز

استایل جدید اوراز

او تصویری منتشر کرد که در آن یک شال بافت سر کرده. پیش از این سلبریتی‌های آمریکایی زیادی را با شال و روسری دیده بودیم. همین چند وقت پیش بود که جاستین بیبر با روسری در کنسرتش حاضر شد. این بار اما اولین باری بود که یک بازیگر مرد ترک با شال دیده می‌شد. اوراز پیش از این هم بارها با استایل‌های خاص و متفاوت نشان داده که جسارت زیادی برای پوشیدن لباس‌های مختلف دارد. این تصویر هم می‌تواند گواهی بر جسارت زیاد او باشد.

استایل جدید اوراز

استایل جدید اوراز

دو هفته پیش این بازیگر تصویری از استایل عجیب و غریبش با سوئیشرت و شلوار جنس تدی و رنگ آبی منتشر کرده بود و استایلش به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته بود.

حتما بخوانید...
بازیگر مشهور با این تصاویر ثابت کرد که خوش‌اندام‌ترین بازیگر ترکیه است!
استایل عجیب ادا اجه و شوال سام، همه کاربران را متعجب کرد!

استایل جدید اوراز

استایل جدید اوراز

درباره اوراز کایگیلاراوغلو

اوراز کایگیلاراوغلو (زاده ۳۰ ژوئن ۱۹۸۷) بازیگر و مجری تلویزیون ترک است. کایگیلاراوغلو کار خود را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. موفقیت او در سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال درام کمدی نوجوانان هفت کثیف (pis yedili) بود. او تا مدت‌ها با ایفای نقش در سریال‌های کمدی شناخته میشد اما در سال 2019 ایفای نقش در سریال «دختر سفیر» را آغاز کرد و به محبوبیت رسید.

استایل جدید اوراز

استایل جدید اوراز
دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عیددمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید
دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

دریافت مشاوره رایگان

ایفای نقش «کارتال» در سریال پرطرفدار «سه قرون» باعث بیشتر دیده شدن او و محبوبیت جهانی‌اش شد. او در این سریال با بازیگران مشهوری چون نسرین جوادزاده، آسلیهان مالبورا و اکین کوچ همبازی شد.

 

مشاهده این خبر در سایت مرجع