باشگاه دوست نداشت بروم/ خبر جدایی‌ام از رئال، آنچلوتی را به گریه انداخت

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 588737 1 هفته قبل 62

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در تابستان 2022 در انتقالی غیرمنتظره رئال را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. او حتی فصل را با رئال شروع کرده بود و برابر آلمریا نیز به میدان رفت ولی به یکباره گفت که قصد جدایی دارد و به جمع شیاطین سرخ پیوست. او از سال 2013 برای رئال بازی می کرد و با این تیم برنده 5 لیگ قهرمانان شد.

2012644

کاسمیرو در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو گفت که کارلو آنچلوتی از شنیدن خبر جدایی او شوکه شد: «من با رئال همه چیز را برده بودم و زمان تجربه یک چالش جدید بود. نه اینکه انگیزه‌ام کم شده باشد، بلکه می خواستم تجربه جدیدی کسب کنم. در رئال اصلا با جدایی من موافق نبودند و حتی فلورنتینو پرز نمی خواست در این مورد چیزی بشنود. ولی من می خواستم زبان جدیدی یاد بگیرم و با فوتبالی متفاوت آشنا شوم. با یونایتد تمام کردم و به دفتر آنچلوتی رفتم. وقتی به او خبر جدایی را دادم، شوکه شد و گریه کرد. آنجا تنها باری بود که در مورد جدایی‌ام از رئال دچار تردید شدم.»

2012645

کاسمیرو بازی رئال برابر سیتی را نیز با حرارت دنبال کرده بود: «بازی فوق العاده ای بود و من هم مثل هواداران رنج کشیدم ولی بازی پایان خوشی داشت. این رئال مادرید است و DNA رئال پیروزی است. هر تیمی غیر از رئال در اتحاد شکست می خورد. رئال در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و یک جادوی خاص دارد. من به عنوان بازیکن بارها این جادو را تجربه کردم. تبریک به رئال و هواداران بابت صعود و امیدوارم رئال بار دیگر قهرمان شود.»

مشاهده این خبر در سایت مرجع