بخش آنلاین بازی‌های کنسول 3DS و Wii U برای همیشه خاموش می‌شوند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 552864 4 ماه قبل 193

شرکت «نینتندو» (Nintendo) به طور رسمی اعلام کرد بخش آنلاین بازی‌های کنسول 3DS و Wii U را در اوایل آوریل سال آینده برای همیشه خاموش می‌کند؛ بنابراین کاربران جدید دیگر قادر به انجام بازی‌های آنلاین روی کنسول‌های فوق‌الذکر نخواهند بود.

وبلاگ Pretendo گزارش داده است از اواخر دسامبر سال 2023، کاربران جدید هر دو کنسول قادر به اجرای بازی‌های آنلاین نیستند. این اتفاق کمی زودتر از آوریل 2024 رخ داده است، یعنی تاریخی که این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که پشتیبانی از بازی‌های آنلاین در کنسول‌های قدیمی خود را متوقف می‌کند.

بخش آنلاین 3DS و Wii U

پایان کار سرورهای آنلاین 3DS و Wii U؛ کنسول‌های دوست‌داشتنی نینتندو

بر اساس این پست، در صورتی که کاربران جدید به بخش آنلاین کنسول‌های 3DS و Wii U مراجعه کنند، با پیام‌هایی نظیر ‘Error code 106-0303′ در کنسول Wii U و Error Code 006-0303 در کنسول 3DS مواجه خواهند شد.

بازیکنان Super Mario Maker نیز در «اوایل دسامبر» با «کد خطای 106-0502» مواجه شده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد کاربران فعلی هنوز هم می‌توانند به سرورهای بازی متصل شوند. در ماه مارس سال جاری، «نینتندو» به‌طور رسمی فروشگاه‌های الکترونیکی 3DS و Wii U را تعطیل کرد تا خرید محصولات از این فروشگاه‌ها برای همیشه غیرممکن شود. با این حال، کاربران فعلی باز هم می‌توانند تمام بازی‌ها و بسته‌های الحاقی خریداری‌شده خود را دوباره دانلود کنند.

متاسفانه به روزهای پایانی کنسول‌های محبوب 3DS و Wii U نزدیک می‌شویم. در صورتی که این دو کنسول را در اختیار دارید، باید به شما بگوییم که بهترین فرصت است تا قبل از آوریل سال 2024، عناوین Super Smash Bros و Super Mario Kart را به صورت آنلاین تجربه نمایید.

  • سرورهای PS3 و X360 بازی Dark Souls 2 در مارس 2024 خاموش می‌شوند
  • بازی Baldur’s Gate 3 برنده بیش از 64 جایزه بهترین بازی سال شده است
  • مشخصات کارت گرافیک RTX 4070 SUPER دوازده گیگابایتی به بیرون درز کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع