برد میلان، یوونتوس و رم در آخرین شب سری‌آ/ ورونا به سری‌بی رفت

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 489067 10 ماه قبل 331

در آخرین شب از فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ رقابت‌های سری آ ایتالیا، میلان، یوونتوس و رم مقابل رقبا پیروز شدند.

میلان در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف ورونا رفت و این تیم را به دسته پایین‌تر فرستاد. برد ۳-۱ روسونری در حالی رقم خورد که برای این تیم اولیویه ژیرو در دقیقه ۲+۴۵ از روی نقطه پنالتی و رافائل لیائو در دقایق ۸۵ و ۲+۹۰ گلزنی کردند. مارکو فارائونی در دقیقه ۷۲ تنها گل ورونا را زد.

برد میلان، یوونتوس و رم در آخرین شب سری آ/ ورونا به سری‌بی رفت

یوونتوس که در ورزشگاه داچیا مهمان اودینزه بود با نتیجه ۱-۰ به برتری دست پیدا کرد. برای یووه در آخرین بازی فصل فدریکو کیزا در دقیقه ۶۸ گل زد.

برد میلان، یوونتوس و رم در آخرین شب سری آ/ ورونا به سری‌بی رفت

رم هم که چند روز قبل قهرمانی در لیگ اروپا را از دست داده بود، مقابل اسپتسیا با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. نیکولا زالِفسکی در دقیقه ۴۳ و پائولو دیبالا در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی برای رم و دیمیتریوس نیکولائو در دقیقه ۶ برای اسپتسیا گلزنی کردند.

برد میلان، یوونتوس و رم در آخرین شب سری آ/ ورونا به سری‌بی رفت

در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ سری آ ایتالیا، ناپولی با ۹۰ امتیاز قهرمان شد و همراه تیم‌های دوم، سوم و چهارم که به ترتیب لاتزیو با ۷۴ امتیاز، اینتر با ۷۲ امتیاز و میلان با ۷۰ امتیاز بودند، به لیگ قهرمانان اروپا می‌رود. آتالانتا و رم تیم‌های رده پنجم و ششم به ترتیب با ۶۴ و ۶۳ امتیاز راهی لیگ اروپا می‌شوند و یوونتوس ۶۲ امتیازی هم که ۱۰ امتیاز جریمه شده به لیگ کنفرانس اروپا خواهد رفت.

در قعر جدول هم به ترتیب هلاس ورونا، کرمونزه و سامپدوریا با ۳۱، ۲۷ و ۱۹ امتیاز در رده‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم جای گرفتند و به سری‌بی سقوط کردند.

جدول پایانی سری آ ایتالیا 2023-2022 جدول پایانی سری آ ایتالیا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

مشاهده این خبر در سایت مرجع