برنلی ۰-۲ لیورپول: شروع باکسینگ‌دی با صدرنشینی

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 552958 4 ماه قبل 64

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در اولین دیدار تیم در کریسمس مهمان برنلی بودند. آنها موفق شدند میزبان را با نتیجه ۲-۰ شکست دهند و با ۴۲ امتیاز صدرنشین شوند.

قرمزها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۶ روی پاس به عقب کودی خاکپو از داخل محوطه جریمه به پشت محوطه، نونیز با شوتی زیبا دروازه برنلی را باز کرد.

1971523

در ادامه مهمان فشار حملاتش را حفظ کرد اما نتوانست مانند دقایق اول زهردار ظاهر شود و دروازه برنلی را به‌طور جدی تهدید نکرد. تا اینکه در دقیقه ۲۸ گل دوم را به ثمر رساندند اما داور به دلیل خطای نونیز بر روی بازیکن حریف، آن را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۳۳ والی محمد صلاح روی پاس خاکپو با اختلاف نسبتاً کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و بازی در این نیمه با نتیجه ۱-۰ پایان یافت‌.

1971522

در دقیقه ۵۵ قرمزها گل دوم را زدند. این بار الیوت دروازه حریف را باز کرد ولی این گل را هم داور به دلیل اینکه صلاح در آفساید قرار داشت رد کرد.

سپس برنلی کمی جلو کشید تا بازی را به تساوی بکشاند اما در بیشتر تلاش‌ها موفق به عبور از پرس لیورپول نبود. در یکی از معدود دفعاتی که موفق شدند، در دقیقه ۶۸ ضربه خطرناک گودموندسون با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه هیچکدام از دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را تهدید کنند تا اینکه در دقیقه ۸۷ اشتباه اندو باعث شد توپ در محوطه جریمه به لارسن برسد اما او هم در شوت‌زنی عجله کرد و ضربه‌اش به اوت رفت.

در دقیقه ۹۰ روی ضدحمله لیورپولی‌ها و همکاری لوئیز دیاز و دیوگو ژوتا، مهاجم پرتغالی در سمت چپ محوطه جریمه در زاویه بسته صاحب توپ شد، اما بدون توجه به این موضوع ضربه‌اش را زد و گل دوم را به ثمر رساند.

1971524

در نهایت بازی با نتیجه ۲-۰ خاتمه یافت و لیورپول با یک بازی بیشتر از آرسنال به‌صورت موقت با ۴۲ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع