بلک شارک ساعت هوشمند GS3 را با عمر باتری 21 روزه معرفی کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590248 1 هفته قبل 82

بلک شارک جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام GS3 در بازار چین عرضه کرده که دارای طراحی مقاوم، عمر باتری چشمگیر و ویژگی‌های فراوانی برای علاقه‌مندان به تناسب اندام است.

مشخصات ساعت هوشمند بلک شارک GS3

GS3 از یک صفحه‌نمایش 1.43 اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و روشنایی 600 نیت بهره می‌برد که توسط صفحه بادوام 8H+ Corning Gorilla Glass و تاج دیجیتال چرخان محافظت می‌شود.

این ساعت دارای بیش از 100 حالت ورزشی به همراه حسگرهای داخلی نوری، ضربان قلب و اکسیژن خون برای نظارت جامع سلامت است. این ساعت همچنین دارای ردیابی 24/7 ضربان قلب و اکسیژن خون، نظارت بر خواب، و ثبت اطلاعات جامع برای مراحل، کالری و فشار است.

این ساعت هوشمند از یک تراشه GNSS مستقل استفاده می‌کند که از سیستم‌های ماهواره.ای GPS، Beidou، GLONASS، GALILEOGPS و QZSS برای ردیابی دقیق مکان پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این ساعت هوشمند دارای رتبه‌بندی ضدگردوغبار و ضدآب 5ATM + IP69K است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای شنا و سایر فعالیت‌های آبی تبدیل می‌کند.

بلک شارک ساعت هوشمند  GS3 را با عمر باتری 21 روزه معرفی کرد

GS3 به‌طور یکپارچه با زندگی روزمره شما ادغام می‌شود. صفحه‌های ساعت هوش مصنوعی، ناوبری نقشه‌های بایدو، دسترسی سریع به کدهای پرداخت، عملکرد NFC برای قفل‌های هوشمند درب و حتی دستیار هوش مصنوعی Baidu Wenxin Yiyuan برای درخواست‌های صوتی و بازیابی اطلاعات را ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که این ساعت دارای تماس بلوتوث و کاهش نویز ENC است

از آنجاییکه این ساعت هوشمند مستحکم است، از ظاهر بیرونی سختی برخوردار است، با گذراندن 15 گواهینامه استاندارد نظامی دقیق، که آن را در برابر دماهای شدید، شرایط آب‌وهوایی سخت و حتی ضربه مقاوم می‌کند.

ساعت بلک شارک GS3 به لطف تراشه کم‌مصرف و باتری با چگالی بالا، عمر باتری قابل توجه 21 روزه را ارائه می‌دهد. این امر نیاز به شارژ مکرر را از بین می‌برد و آن را برای سفرهای طولانی‌مدت یا استفاده روزمره ایده‌آل می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه

ساعت هوشمند جدید بلک شارک در حال حاضر برای پیش.خرید در JD.com با قیمت تقریبا 70 دلار دردسترس است. در اوایل سال جاری، بلک شارک ساعت هوشمند GT3 را نیز با صفحه‌نمایش 1.96 اینچی 60 هرتزی امولد و قابلیت تماس بلوتوثی با قیمت 34 دلار عرضه کرد.

  • HP نوت بوک Star Book Plus 16 Ryzen را با بیش از 12 ساعت عمر باتری معرفی کرد
  • شیائومی پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی جدیدی را با قیمت 22 دلار معرفی‌ کرد
  • دستگاه عجیب‌و‌غریب موتورولا در MWC 2024 معرفی شد؛ گوشی، ساعت یا استند؟
  • سامسونگ به طراحی مربعی برای ساعت های گلکسی خود فکر می‌کند
مشاهده این خبر در سایت مرجع