به‌روزرسانی جدیدی برای داشبورد کنسول‌های Xbox منتشر شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 513468 9 ماه قبل 197

شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) داشبورد جدیدی برای صفحه خانه (Home) کنسول‌های «ایکس باکس وان» (Xbox One) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) منتشر کرده است. گفتنی است این به‌روزرسانی جدید قرار است فضای بیشتری را برای ثبت و ذخیره‌سازی بازی‌ها به بازیکنان ارائه دهد.

گزارش‌هایی تقریباً چند ماه پیش پیرامون ظاهر جدید داشبورد «ایکس باکس» (Xbox) توسط خبرگزاری‌های داخلی منتشر شده و اکنون به فاصله چند هفته دیگر، کلیه کاربران کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» و «ایکس باکس وان» به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. «مایکروسافت» می‌گوید در به‌روزرسانی جدید داشبورد، به بازخورد بازیکنان توجه شده و همچنین پیداکردن بازی‌ها را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند.

به‌روزرسانی جدید داشبورد Xbox

ویژگی‌های به‌روزرسانی داشبورد جدید کنسول‌های Xbox

به عقیده برخی از کاربران، به‌روزرسانی جدید داشبورد Xbox شباهت قابل‌توجهی به داشبورد کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) دارد.گفتنی است «مایکروسافت» در پست وبلاگ خود به چند مزایایی که داشبورد جدید «ایکس باکس» به همراه دارد، به صورت فهرست‌گونه اشاره کرده است:

  • فراهم‌سازی دسترسی آسان به کتابخانه، فروشگاه مایکروسافت، سرویس ایکس باکس گیم پس، جستجو و تنظیمات با اضافه شدن یک منوی دسترسی سریع جدید
  • ایجاد فضای بیشتر برای بازیکنان جهت طراحی پس‌زمینه سفارشی
  • اضافه شدن گزینه‌ای برای تغییر پس‌زمینه برای مطابقت با بازی‌ها
  • بهبود کشف بازی‌های جدیدی با معرفی فهرست‌های شخصی‌سازی‌شده برای کاربران
  • نمایش برنامه‌ها و محتواهای فعال از طریق کانون Watch & Listen و فهرست برنامه‌های سرگرمی
  • دسترسی آسان به نظرات سایر کاربران از طریق بخش Friends & Community Updates

شرکت Microsoft در این پست شرح می‌دهد:

در طی هشت ماه اخیر، ما تغییراتی را برای پاسخگویی به درخواست‌های کاربران و داشتن یک صفحه اصلی جدید اعمال کرده‌ایم که احساس تازگی داشته باشد، تمرکز را روی بازی‌ها و برنامه‌های آن‌ها بگذارد و فضایی را برای پس‌زمینه‌های زیبای کاربران ایجاد کند.

این شرکت همچنین دوباره تایید کرد که از تاریخ 10 شهریور 1402، سرویس جدید «گیم پس کور» (Game Pass Core) جایگزین «ایکس باکس لایو گلد» (Xbox Live Gold) می‌شود.

نظر شما در مورد داشبورد جدید کنسول‌های Xbox چیست؟ آیا این داشبورد از نقاط قوت و ضعف برخوردار است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • فیسبوک ماهانه 3 میلیارد کاربر فعال دارد
  • اشاره فروشگاه آمازون به بازی Lego Football؛ انتشار در ماه سپتامبر
مشاهده این خبر در سایت مرجع