بهترین مقاصد خارجی برای سفر ماه عسل لوکس

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 465461 1 سال قبل 254

برای اکثر تازه عروس و دامادها، ماه عسل سفر یک عمر است. این سفر مهم نیست که چقدر طولانی یا کوتاه و دور و نزدیک باشد، اتفاقی است که تا به حال آن را تجربه نکرده اید. این ماجراجویی به شما این امکان را میدهد که همه برنامه ریزی ها و استرس های عروسی خود را پشت سر گذاشته و زندگی متاهلی خود را در آغوش بگیرید. از همه مهم تر برای شما خاطراتی را می سازد که تا آخر عمر آن ها را گرامی خواهید داشت و کمک می کند فصل بعدی رابطه خود را شروع نمایید.

بهترین قسمت برنامه ریزی عروسی خرید لباس ، جواهرات ، پیدا کردن محل برگزاری و مزه کردن کیک نیست، بلکه پیدا کردن مقصدی مناسب برای سفر ماه عسل است. تصمیم گیری در مورد انتخاب مقصد ماه عسل به این بستگی دارد که هر دو کام سفر خود را در نظر بگیرید. آیا هر دو شما عاشق ساحل و مکان های آرام هستید یا از شلوغی و هیجان شهرها لذت می برید. مقاصد رمانتیک زیادی در سرتاسر دنیا برای انتخاب وجود دارد. هیجان انگیزترین چیز در مورد ماه عسل لذت بردن از یک ماجراجویی جدید با شریک زندگی خود بدون هیچ مزاحمتی است. یک مقصد فوق العاده برای ماه عسل برابر است با ثبت لحظات به یاد ماندنی برای زوج.

ما در مجموعه رویاست به عنوان مجری تخصصی تور ماه عسل لوکس چندی از مقاصدی که امکان رزرو از مبدا ایران را دارند در ادامه معرفی می کنیم. تمامی تورهای ماه عسل دارای خدمات تزیین اتاق و تم عاشقانه هستند تا لحظات رویایی را برای شما به ارمغان آوریم. تصور شما از بهشت ​​روی زمین ممکن است استراحت در ساحل، تماشا آب فیروزه ای و غروب طلایی در قایق سواری و ذوب شدن در شادی تازه ازدواج کرده در جزایر رویایی باشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب مکانی رویایی برای سفر ماه عسل می باشد تا این خاطره برای سال های سال به یاد ماندنی ثبت شود. در ادامه به چند مقصد لوکس و خاص می پردازیم :

تور جزیره مالدیو

یک نگاه به هر عکسی از جزیره مالدیو بیندازید و به راحتی متوجه می‌شوید که چرا در یک کلام، یک مقصد اصلی ماه عسل است. مسلماً یکی از زیباترین کشورهای استوایی در جهان است.

مکان‌های استوایی خیره‌ کننده دیگری در سرتاسر جهان وجود دارد. برخی حتی بسیار نزدیک‌تر به شما – پس چرا مالدیو؟ بی نظیرترین جنبه تور مالدیو مطمئناً مفهوم یک جزیره، یک هتل است. هر استراحتگاه در جزیره خصوصی خود واقع شده است و یک محیط منحصر به فرد و آرام را ایجاد می کند. جزیره مالدیو همچنین به خاطر محیط طبیعی سرسبز و حیات وحش خود شناخته شده است و استراحتگاه هایی که هماهنگ با طبیعت ساخته شده اند.

اساساً، مهم نیست که کجا اقامت می‌کنید، در یک جزیره خصوصی خواهید بود، این یک موهبت بزرگ برای زوج‌هایی است که به‌دنبال تجربه‌ای فوق‌العاده خصوصی و صمیمی به دور از شلوغی‌ها و مسیرهای نامرتب هستند. اگر تصمیم بگیرید در یکی از خانه‌های ییلاقی زیبا روی آب که بسیاری از استراحتگاه‌ها ارائه می‌دهند و کشور به خاطر آن بسیار مشهور است – بمانید، این فاکتور حفظ حریم خصوصی حتی بیشتر هم بزرگ‌تر می‌شود. خانه های ییلاقی روی آب در مالدیو بسیار خصوصی تر از هر مقصد دیگری هستند. شما احساس خواهید کرد که جزیره را برای خود دارید. بیشتر این ویلاها همچنین دارای استخرهای اختصاصی یا دسترسی مستقیم به ساحل هستند.”

بهترین زمان برای بازدید از مالدیو

فصل بارانی از ماه می تا سپتامبر است (اگرچه ممکن است تا پاییز کمی بیشتر طول بکشد)، با این حال، سفر در این زمان مزایایی دارد. “نه تنها قیمت ها کاهش می یابد زیرا فصل کم است، بلکه تجربیات منحصر به فردی نیز وجود دارد که می توان در این مدت از آنها لذت برد، مانند لکه بینی پرتوهای مانتا در خلیج معروف جهانی هانیفارو.

دما در طول سال نسبتاً ثابت است و از ۲۵ تا ۳۰ درجه فارنهایت متغیر است. به عبارت دیگر، واقعاً زمان بدی خاصی برای رفتن به تور مالدیو وجود ندارد.

تور جزیره بالی

اگر شما و نیمه گرانقدرتان رویای یک ماه عسل عجیب و غریب و جادویی دارید، تور بالی را به عنوان مقصد ماه عسل انتخاب کنید. از میان ۱۷۰۰۰ جزیره اندونزی، بالی با رنگین کمان سواحل گرمسیری، آتشفشان های سر به فلک کشیده، شالیزارهای سرسبز و جنگل های انبوه، تصویری رمانتیک را ترسیم می کند. زیبایی طبیعی آن به همراه پیشنهادات فرهنگی غنی، سنت های کنجکاو و زندگی شبانه پر جنب و جوش آن را به مقصدی هیجان انگیز برای ماه عسل تبدیل کرده است و جاذبه های جزیره بالی برای ماه عسل ارزش وصف نشدنی دارد.

و اگر تازه ازدواج کرده‌ها می‌خواهند وقت خصوصی برای خود داشته باشند، مکان‌های ماه عسل بالی بهترین هستند، زیرا مکان‌های بسیار زیبا و کم‌شناخته‌ای برای ریلکس کردن وجود دارد. ماه عسل در بالی درباره تمام تجربیات قابل تصور است که آن را به بهشتی برای عاشقان تبدیل می‌کند. بنابراین، چه مکان هایی را می خواهید در تور بالی برای ماه عسل ببینید؟

بهترین زمان سفر به بالی برای ماه عسل

اگرچه جزیره بالی مقصدی در تمام طول سال است، بهترین زمان برای سفر به بالی از ایران، فصل تابستان است، یعنی از آوریل تا سپتامبر. برای افرادی که ماه عسل هستند، مارس و اکتبر را توصیه می کنیم، زیرا آنها در حال تغییر ماه های فصل هستند. این دو ماه به ترتیب شروع و پایان فصل تابستان است و از این رو ازدحام جمعیت در مقایسه با فصل اوج گردشگری کمتر است.

تور جزیره سیشل

جزیره سیشل به خاطر زیبایی های منحصر به فرد و تجمل به یاد ماندنی اش شناخته شده است. این مکان که به عنوان میدان بازی ثروتمندان در نظر گرفته می شود، به آرامی به عنوان بهترین مقصد ماه عسل، به ویژه برای زوج های در حال ظهور است. شن‌های سفید، آب فیروزه‌ای بکر و استراحتگاه‌ها و هتل‌های فوق‌العاده مجلل، ترکیب خوبی برای شروع یک زندگی مشترک در ماه عسل سیشل است.

سیشل هر چیزی را که در ماه عسل خود می خواهید ارائه می دهد – سواحل درخشان، زیبایی بدیع، غذاهای لذیذ، مردم دلگرم کننده و روح کارناوال مانند این مکان. اما قبل از شروع برنامه ریزی، به نکات ضروری برای داشتن یک ماه عسل افسانه ای در تور جزیره سیشل نگاه کنید. در اینجا ما باید مکان‌ها را ببینیم، بهترین ایستگاه‌ها برای تنفس در زیبایی و جشن گرفتن عشق، غذایی که حالات شما را تکمیل می‌کند، و تجربیاتی که هرگز فراموش نمی‌کنید.

تور جزیره موریس

موریس که به درستی جزیره بهشت ​​نامیده می شود، با شن های سفید پودری در سواحل اثیری پرده برداری می کند. مکان‌های رمانتیک باورنکردنی برای بازدید در جزیره موریس، آن را به مقصدی برای تازه ازدواج کرده‌ها تبدیل کرده است. از لذت بردن از اوقات خصوصی شیرین خود گرفته تا کاوش در ماجراجویی‌های مشترک، کارهایی که باید در تور موریس انجام دهید و مکان‌هایی که می‌توانید از آنجا دیدن کنید، هر دوی این‌ها را دارد.

تصور یک زمان عاشقانه بر روی ساحل آبی کریستالی، جزایر مرجانی و سواحل دست نخورده خیلی سخت نیست، درست است؟ با این حال، جز زیبایی های گرمسیری موریس چیزهای بیشتری در این جزیره وجود دارد. شما می توانید در ماه عسل خود با تجربه ورزش های آبی مشهور جهان، بارهای مد روز، رستوران ها و کلوب ها و کارهای مختلف دیگر در ماه عسل موریس، از زمان بی نظیری لذت ببرید. از یک پیاده روی عاشقانه در باغ تا یک روز آرامش بخش در اسپا، رزرو تور موریس پر از انتخاب های دلپذیر خواهد بود.

آب و هوای موریس

در طول تابستان، از نوامبر تا مه، آب و هوای موریس گرم و مرطوب است. میانگین دما بین ۲۰ تا ۲۸ درجه سانتیگراد است. و اگر نزدیک ساحل باشید، ممکن است ۳۰ درجه گرم شود. اگرچه زمستان ها کمی هوا خنک ترهست اما نه آزار دهنده. دما کاهش می یابد، اما نه به شدت، و در این ایام زطوبت نیز کمتر است. این باعث می شود موریس یک مقصد زمستانی عالی باشد.

مجموعه رویاست Royast با بیش از ۱۰ سال تجربه در ارائه تورهای لوکس با مقاصد خاص آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان برای انتخاب بهترین مقصد ماه عسل متناسب با شرایط شما می باشد. ما در https://royast.net با ارائه خدمات ویژه می کوشبم تا شما با خیال راحت و آسودگی خاطر سفری به یادماندنی را تجربه نمایید.

نوشته بهترین مقاصد خارجی برای سفر ماه عسل لوکس اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع