بهترین کانال‌های یوتیوب برای آموزش طراحی گرافیک

منبع :  بلاگ ایران تلنت دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 269855 1 سال قبل 413
کارجویانگزارشات و مقالات

بهترین کانال‌های یوتیوب برای آموزش طراحی گرافیک

طراحی گرافیک یعنی درگیر کردن مخاطب با محتوای بصری جذاب و اثرگذاری بر آنها توسط تکنیک‌های طراحی. مطمئنا اگر قصد دارید تا در این حوزه کار کنید و هدف شما قدم برداشتن در مسیر شغلی گرافیست است، باید بدانید که اولین قدم این است که بتوانید با طرح‌های خود مخاطب را درگیر کنید و کاری کنید که مخاطب چشم از طراح‌های شما برندارد. البته گرافیست حرفه‌ای شدن، بدون شک چیزی نیست که افراد و علاقه‌مندان بتوانند به تنهایی آن را یاد بگیرند.

رزومه ساز – Desk
رزومه ساز – mobile

برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه‌ای، به حمایت یا راهنمایی نیاز دارید. چه در این کار مبتدی باشید و چه متخصص، چیزی که شما را همیشه به روز نگه می‌دارد نوآوری و یادگیری مستمر است. در حالی که بسیاری برای به روز بودن سراغ مطالعه و خواندن مقاله‌های حرفه‌ای می‌روند، اما نباید اثرگذاری ویدیوهای آموزشی را دست کم گرفت.

یوتیوب اولین پلتفرم ویدیویی است که به ذهن شما برای یادگیری گرافیک و تماشای ویدیوهای باکیفیت خطور می‌کند. یوتیوب هزاران محتوای آموزشی را به شما نشان می‌دهد، که کارشناسان یا علاقه‌مندان در کانال‌های خود بارگذاری می‌کنند.

یادگیری به واسطه تماشای ویدیو و حتی محتواهای بصری دیگر، اثرگذاری بیشتری نسبت به یادگیری مبتنی بر متون دارد. کانال‌های یوتیوب به‌عنوان یک منبع عالی از اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های جدیدی کسب کنید و آنها را مدام به روز کنید. به همین دلیل است که این چنل‌ها در بین افراد در هر سنی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

یوتیوب طیف گسترده‌ای از افراد حرفه‌ای در حوزه گرافیک را دارد که نه تنها کارهای حرفه‌ای خود را در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند، بلکه به زبان ساده و روان مهارت‌های خود را به علاقه‌مندان به این حوزه یاد می‌دهند. با هزاران ویدیوی آموزشی که در یوتیوب وجود دارد، می‌توانید به آن به عنوان یک دانشگاه برای یادگیری اصول طراحی گرافیک نگاه کنید و خود را در این حوزه قوی‌تر کنید.

اما با این حال، با افزایش تعداد کانال‌های یوتیوب برای طراحان گرافیک، نمی‌توان برای شروع یادگیری به یک منبع بسنده کرد. در این مقاله بهترین چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک را معرفی خواهیم کرد که در نهایت به شما در تقویت مهارت‌های طراحی گرافیک کمک می‌کنند و می‌توانید با یادگیری نکات آنها، شانس خود را برای استخدام گرافیست افزایش دهید.

۱- Adobe Creative Cloud

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

وقتی قرار است نام بهترین چنل‌های یوتیوب برای یادگیری مهارت‌های طراحی گرافیک را بیاوریم، نمی‌توان از Adobe Creative Cloud غافل شد. این کانال بسیار باکیفیت در یوتیوب با حدود ۲۰۰ هزار دنبال کننده، مملو از ویدیوهایی است که تمام آنها ارزش تماشا دارند.

چیزی که رتبه این کانال را در بین برترین کانال‌های طراحی گرافیک یوتیوب بالا برده، ارزش محتوایی است که منتشر می‌کند. این کانال به صورت کامل بر به روز نگه داشتن طراحان گرافیک و همچنین آشنا کردن آنها با نرم افزارهای این حوزه، تمرکز دارد.

نکته خارق‌العاده در مورد کانال یوتیوب Adobe Creative Cloud این است که آنها از کارشناسان و هنرمندان این صنعت دعوت می‌کند تا به صورت زنده درباره جدیدترین نکات گرافیک صحبت کنند و به سوالات افراد در این حوزه پاسخ دهند. این کانال برای افرادی که دوست دارند تا درباره UX و گرافیک اطلاعات خوبی به دست آورند، بهترین گزینه است.

این کانال برای طراحان مبتدی و تازه کار که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی گرافیک هستند تا افراد حرفه‌ای، نکات بسیار مفیدی دارد.

۲- Mt. Mograph

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

آیا کسی است که نام Motion Graphics را که به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین کانال‌های طراحی گرافیک نشنیده باشد؟ Mt. Mograph یک کانال یوتیوب است که سه سال پیش برای همه طراحان گرافیکی که مشتاق موشن گرافیک هستند به وجود آمد. این کانال با ۲۱۵ هزار دنبال کننده، حاوی آموزش‌های ارزشمند زیادی است که شما را به یک متخصص در موشن گرافیک تبدیل می‌کند.

آموزش‌ها در این چنل از سطح پایه تا ساخت ویدیوهای هندسی، انیمیشن‌های سه بعدی و موارد بسیار دیگر می‌شود و برای عاشقان این حرفه می‌تواند بسیار مفید باشد.

۳- Tutvid

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

خالق این کانال یوتیوب Nathaniel Dodson یکی از طراحان مطرح است، که از ۱۲ سالگی به عنوان عکاس افراد مشهور و کارآفرین این فعالیت را آغاز کرده است.

او در حال حاضر بر تولید محتوای ارزشمند برای کارآفرینان و طراحان تمرکز دارد. در مجموعه ویدیوهای او در یوتیوب، آموزش‌های ویدیویی زیادی برای ابزارهای Adobe مانند فتوشاپ، پرمیوم پرو، ایلاستریتور، آدیشن و Xd وجود دارد. او در سیزده سالگی تصمیم داشت که کسب و کار خود را راه‌اندازی کند. از آنجایی که او می‌خواست کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه‌اندازی کند، شروع به تحقیق در مورد طراحی وب‌سایت و البته طراحان وب‌سایت کرد. درست در همان زمان بود که فتوشاپ را کشف و شروع به کار با این نرم افزار طراحی کرد.

Tutvid یکی از بهترین چنل‌های یوتیوب برای افرادی است که می‌خواهند نکات و ترفندهای فتوشاپ یا ایلاستریتور را بدون توجه به سطح یادگیری خود، یاد بگیرند.

این کانال دارای ویدیوهای بسیار زیادی است که به شما روش‌های عملی یادگیری نحوه ساخت تجربه کاربری را آموزش می‌دهد. با این توصیفاتی که داشتیم، واقعا ارزش دارد که برای این کانال زمان بگذارید و ببینید که مشاهده ویدیوهای آن چقدر برای شما مفید خواهد بود.

۴- Mike Locke

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

مطمئنا از فردی که ۱۸ سال است که در حوزه گرافیک فعالیت می‌کند، می‌توانید مهارت‌های بسیاری بیاموزید. Mike Locke راه‌هایی را برای پرورش مهارت در طراحی رابط کاربری به شما خواهد آموخت. مایک به دلیل سبک آموزش غیر رباتیک و استفاده از روش‌های طبیعی که معمولا در دیگر برنامه نویسان آنلاین نخواهید دید، مشهور است. مایک برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ وب‌سایتی را طراحی کرد.

به گفته او، «برای شروع طراحی وب لزوما نیازی به مدرک ندارید». در این کانال، اطلاعات زیادی در مورد UI و UX وجود دارد که اگر به دنبال ارتقای مهارت‌های شغلی خود در این زمینه هستید، می‌توانید از اطلاعات مفید این ویدیوها استفاده کنید.

مایک با مخاطبان خود به شیوه‌ای بسیار دوستانه صحبت می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد از یادگیری خود لذت ببرید. اصلا مهم نیست که در ابتدای راه یادگیری هستید یا در این زمینه مشغول به کارید، تماشای ویدیوهای مایک به شما بینشی جدید در حوزه گرافیک خواهد داد.

۵- Made by Mighty

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

اگر می‌خواهید فتوشاپ و ایلاستریتور را یاد بگیرید، حتما به کانال «Made by Mighty» سر بزنید. در این کانال، تمامی ویدیوهای مربوط به استفاده از افکت‌های خلاقانه برای زیباتر و جذاب‌تر کردن تصاویر و محتوای بصری وجود دارد.

کانال Made by Mighty به اندازه کانال‌های دیگر در تعداد ویدیو برابری نمی‌کند، اما می‌توانید ویدیوهای این کانال را مشاهده کنید تا با جنبه‌های جدیدی از این ابزارها آشنا شوید. این کانال بر آموزش طراحی گرافیک و منابع اطلاعاتی برای مبتدیان و همچنین طراحان ارشد تمرکز دارد.

۶- Simple Designers

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

همان‌طور که از نام آنها پیداست، «Simple Designers» یکی از کانال‌های آموزشی است که در آن نحوه آموزش به ساده‌ترین روش ممکن انجام می‌پذیرد. در حین تماشای ویدیوهای آنها، صدای هیچ انسانی را نخواهید شنید. با این حال، موسیقی پس زمینه‌ای که در آموزش‌ها پخش می‌شود، تماشای آموزش ایلاستریتور را برای شما جذاب‌تر خواهد کرد.

آموزش‌های ارائه شده در این کانال بسیار دقیق هستند و کاملا به نکات مهم اشاره دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید خیلی سریع به مهم‌ترین نکات طراحی گرافیک دست پیدا کنید و در کار خود از آنها استفاده کنید، این کانال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۷- Yes, I’m A Designer

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

این کانال توسط یک متخصص طراحی Adobe به نام، Martin Perhiniak اداره می‌شود و محتوای آن تماما در مورد آموزش دانش فنی طراحی گرافیک است. این شامل تکنیک‌های ترکیب بندی طراحی، اصول آن و تجربه طراحی عملی می‌شود.

Martin Perhiniak یک طراح گرافیک بریتانیایی است که در حوزه خود بسیار موفق است و عوامل موفقیت را در ویدیوهای خود آموزش می‌دهد. این کانال در هر ویدیوی خود یک تکنیک طراحی خاص را آموزش می‌دهد.

در این کانال یوتیوب، کار با نرم افزار فتوشاپ و InDesign به صورت حرفه‌ای و همچنین، اصول پایه فتوشاپ را یاد خواهید گرفت.

۸- The Futur

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

The Futur یکی از کانال‌های بسیار جذاب با محتوای متفاوت است، زیرا در آن درباره تقارن منطق‌ها صحبت می‌شود و به سؤالات اساسی در مورد صنعت گرافیک پاسخ داده می‌شود. علاوه بر این، این کانال بر ارائه اطلاعات به کارآفرینان نیز تمرکز دارد.

اگر می‌خواهید درباره کلیات گرافیک و طراحی، برندینگ و همچنین هویت بصری برای کسب و کارها اطلاعات به دست آورید، The Futur چیزی است که باید سراغ آن بروید و با کمک آن به فردی متخصص در این حوزه تبدیل شوید. فراموش نکنید که با افزایش تخصص خود در این حوزه، می‌توانید بیشتر از عرف حقوق طراح گرافیک به دست آورید.

۹- TastyTuts

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

طراحی گرافیک، هنری است که هیچ کسب و کاری نمی‌تواند بدون آن به حیات خود ادامه دهد. کانال یوتیوب TastyTuts برای تشویق افراد مبتدی و ذهن در حال رشد آنها در طراحی گرافیک ایجاد شده است.

این کانال اطلاعات بسیاری در مورد ارتباطات بصری و اهمیت آنها در صنایع مختلف ارائه می‌دهد. در این کانال می‌توانید محتوای آموزنده‌ای در مورد طراحی گرافیک و دیگر مشاغل مرتبط به آن به دست آورید.

برای رفع تمامی ابهامات مربوط به طراحی گرافیک و آینده آن، این کانال را دنبال کنید. این کانال برای تمام کسانی که به دنبال درک دقیق گرافیک هستند و دوست دارند برای یادگیری آن زمان بگذارند، پیشنهاد می‌شود.

۱۰- Will Paterson

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

ویل پترسون یک طراح لوگو شناخته شده بریتانیایی است که بر هویت برند، طراحی لوگو و تصویرگری در adobe متمرکز است.

در کانال او می‌توانید تمام نکات طراحی، از طراحی لوگو تا هویت برند را پیدا کنید. اگر طراحی گرافیک را با آموزش‌های این کانال شروع کنید، می‌توانید مهارت‌های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

ویل پترسون مخاطبان زیادی در یوتیوب و اینستاگرام دارد و به همین خاطر، نیازی به معرفی ندارد و در بین بهترین طراحان گرافیک قرار می‌گیرد. اما برای آشنایی کوتاه با او نیاز است که بگوییم:

ویل پترسون برای گرفتن مدرک مدیریت بازرگانی به دانشگاه رفت، اما درست پس از دو سال تحصیل، متوجه شد که علاقه‌ای به گزارش‌نویسی ندراد. در آن زمان بود که متوجه شد، دوست دارد کاری خلاقانه انجام دهد. ویل شروع به کار با فتوشاپ کرد و از آنجا بود که علاقه او به گرافیک شکل گرفت.

یادگیری گرافیک از طریق یوتیوب

کسی که به دنبال گرافیک است، به هیچ عنوان نباید از تلاش برای یادگیری محتوای جدید دست بکشد و در واقع، طراحی گرافیک یک بازی بی پایان در نوآوری است.

همیشه چالش‌های جدیدی در طراحی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد و شما به عنوان گرافیست، باید به طور مداوم یاد بگیرید و در این حوزه به روز باشید.

همان‌طور که در این مقاله ذکر کردیم، هزاران کانال در یوتیوب برای آموزش طراحی گرافیک وجود دارد. وقت آن است که این کانال‌ها را از این مقاله پیدا کنید و به جمع دنبال کننده‌های آنها بپیوندید. ما به شما قول می‌دهیم که از این کانال‌ها الهام بگیرید و در واقع مهارت‌های جدیدی را بیاموزید تا بتوانید در حوزه گرافیک موفق شوید.

استخدام در شرکت های برتر
  • ایرانسل
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • مخابراتی
  • ایران
مشاهده فرصت های شغلی
  • سفرهای علی بابا
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • مسافرتی، هتل داری و توریستی
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
  • اسنپ گروپ
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • فناوری اطلاعات /نرم افزار/ سرویس دهی اینترنت
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
  • دیجی کالا
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • فروشگاهها و مراکز خرده فروشی
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
  • تپسی
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • فناوری اطلاعات /نرم افزار/ سرویس دهی اینترنت
  • ایران
مشاهده فرصت های شغلی
  • دیوار
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • فناوری اطلاعات /نرم افزار/ سرویس دهی اینترنت
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
  • گلدیران
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • تولیدی
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
مشاهده همه شرکت‌ها
منبع inkbotdesign

طراحی گرافیک یعنی درگیر کردن مخاطب با محتوای بصری جذاب و اثرگذاری بر آنها توسط تکنیک‌های طراحی. مطمئنا اگر قصد دارید تا در این حوزه کار کنید و هدف شما قدم برداشتن در مسیر شغلی گرافیست است، باید بدانید که اولین قدم این است که بتوانید با طرح‌های خود مخاطب را درگیر کنید و کاری کنید که مخاطب چشم از طراح‌های شما برندارد. البته گرافیست حرفه‌ای شدن، بدون شک چیزی نیست که افراد و علاقه‌مندان بتوانند به تنهایی آن را یاد بگیرند.

رزومه ساز – Desk
رزومه ساز – mobile

برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه‌ای، به حمایت یا راهنمایی نیاز دارید. چه در این کار مبتدی باشید و چه متخصص، چیزی که شما را همیشه به روز نگه می‌دارد نوآوری و یادگیری مستمر است. در حالی که بسیاری برای به روز بودن سراغ مطالعه و خواندن مقاله‌های حرفه‌ای می‌روند، اما نباید اثرگذاری ویدیوهای آموزشی را دست کم گرفت.

یوتیوب اولین پلتفرم ویدیویی است که به ذهن شما برای یادگیری گرافیک و تماشای ویدیوهای باکیفیت خطور می‌کند. یوتیوب هزاران محتوای آموزشی را به شما نشان می‌دهد، که کارشناسان یا علاقه‌مندان در کانال‌های خود بارگذاری می‌کنند.

یادگیری به واسطه تماشای ویدیو و حتی محتواهای بصری دیگر، اثرگذاری بیشتری نسبت به یادگیری مبتنی بر متون دارد. کانال‌های یوتیوب به‌عنوان یک منبع عالی از اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های جدیدی کسب کنید و آنها را مدام به روز کنید. به همین دلیل است که این چنل‌ها در بین افراد در هر سنی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

یوتیوب طیف گسترده‌ای از افراد حرفه‌ای در حوزه گرافیک را دارد که نه تنها کارهای حرفه‌ای خود را در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند، بلکه به زبان ساده و روان مهارت‌های خود را به علاقه‌مندان به این حوزه یاد می‌دهند. با هزاران ویدیوی آموزشی که در یوتیوب وجود دارد، می‌توانید به آن به عنوان یک دانشگاه برای یادگیری اصول طراحی گرافیک نگاه کنید و خود را در این حوزه قوی‌تر کنید.

اما با این حال، با افزایش تعداد کانال‌های یوتیوب برای طراحان گرافیک، نمی‌توان برای شروع یادگیری به یک منبع بسنده کرد. در این مقاله بهترین چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک را معرفی خواهیم کرد که در نهایت به شما در تقویت مهارت‌های طراحی گرافیک کمک می‌کنند و می‌توانید با یادگیری نکات آنها، شانس خود را برای استخدام گرافیست افزایش دهید.

۱- Adobe Creative Cloud

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

وقتی قرار است نام بهترین چنل‌های یوتیوب برای یادگیری مهارت‌های طراحی گرافیک را بیاوریم، نمی‌توان از Adobe Creative Cloud غافل شد. این کانال بسیار باکیفیت در یوتیوب با حدود ۲۰۰ هزار دنبال کننده، مملو از ویدیوهایی است که تمام آنها ارزش تماشا دارند.

چیزی که رتبه این کانال را در بین برترین کانال‌های طراحی گرافیک یوتیوب بالا برده، ارزش محتوایی است که منتشر می‌کند. این کانال به صورت کامل بر به روز نگه داشتن طراحان گرافیک و همچنین آشنا کردن آنها با نرم افزارهای این حوزه، تمرکز دارد.

نکته خارق‌العاده در مورد کانال یوتیوب Adobe Creative Cloud این است که آنها از کارشناسان و هنرمندان این صنعت دعوت می‌کند تا به صورت زنده درباره جدیدترین نکات گرافیک صحبت کنند و به سوالات افراد در این حوزه پاسخ دهند. این کانال برای افرادی که دوست دارند تا درباره UX و گرافیک اطلاعات خوبی به دست آورند، بهترین گزینه است.

این کانال برای طراحان مبتدی و تازه کار که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی گرافیک هستند تا افراد حرفه‌ای، نکات بسیار مفیدی دارد.

۲- Mt. Mograph

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

آیا کسی است که نام Motion Graphics را که به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین کانال‌های طراحی گرافیک نشنیده باشد؟ Mt. Mograph یک کانال یوتیوب است که سه سال پیش برای همه طراحان گرافیکی که مشتاق موشن گرافیک هستند به وجود آمد. این کانال با ۲۱۵ هزار دنبال کننده، حاوی آموزش‌های ارزشمند زیادی است که شما را به یک متخصص در موشن گرافیک تبدیل می‌کند.

آموزش‌ها در این چنل از سطح پایه تا ساخت ویدیوهای هندسی، انیمیشن‌های سه بعدی و موارد بسیار دیگر می‌شود و برای عاشقان این حرفه می‌تواند بسیار مفید باشد.

۳- Tutvid

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

خالق این کانال یوتیوب Nathaniel Dodson یکی از طراحان مطرح است، که از ۱۲ سالگی به عنوان عکاس افراد مشهور و کارآفرین این فعالیت را آغاز کرده است.

او در حال حاضر بر تولید محتوای ارزشمند برای کارآفرینان و طراحان تمرکز دارد. در مجموعه ویدیوهای او در یوتیوب، آموزش‌های ویدیویی زیادی برای ابزارهای Adobe مانند فتوشاپ، پرمیوم پرو، ایلاستریتور، آدیشن و Xd وجود دارد. او در سیزده سالگی تصمیم داشت که کسب و کار خود را راه‌اندازی کند. از آنجایی که او می‌خواست کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه‌اندازی کند، شروع به تحقیق در مورد طراحی وب‌سایت و البته طراحان وب‌سایت کرد. درست در همان زمان بود که فتوشاپ را کشف و شروع به کار با این نرم افزار طراحی کرد.

Tutvid یکی از بهترین چنل‌های یوتیوب برای افرادی است که می‌خواهند نکات و ترفندهای فتوشاپ یا ایلاستریتور را بدون توجه به سطح یادگیری خود، یاد بگیرند.

این کانال دارای ویدیوهای بسیار زیادی است که به شما روش‌های عملی یادگیری نحوه ساخت تجربه کاربری را آموزش می‌دهد. با این توصیفاتی که داشتیم، واقعا ارزش دارد که برای این کانال زمان بگذارید و ببینید که مشاهده ویدیوهای آن چقدر برای شما مفید خواهد بود.

۴- Mike Locke

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

مطمئنا از فردی که ۱۸ سال است که در حوزه گرافیک فعالیت می‌کند، می‌توانید مهارت‌های بسیاری بیاموزید. Mike Locke راه‌هایی را برای پرورش مهارت در طراحی رابط کاربری به شما خواهد آموخت. مایک به دلیل سبک آموزش غیر رباتیک و استفاده از روش‌های طبیعی که معمولا در دیگر برنامه نویسان آنلاین نخواهید دید، مشهور است. مایک برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ وب‌سایتی را طراحی کرد.

به گفته او، «برای شروع طراحی وب لزوما نیازی به مدرک ندارید». در این کانال، اطلاعات زیادی در مورد UI و UX وجود دارد که اگر به دنبال ارتقای مهارت‌های شغلی خود در این زمینه هستید، می‌توانید از اطلاعات مفید این ویدیوها استفاده کنید.

مایک با مخاطبان خود به شیوه‌ای بسیار دوستانه صحبت می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد از یادگیری خود لذت ببرید. اصلا مهم نیست که در ابتدای راه یادگیری هستید یا در این زمینه مشغول به کارید، تماشای ویدیوهای مایک به شما بینشی جدید در حوزه گرافیک خواهد داد.

۵- Made by Mighty

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

اگر می‌خواهید فتوشاپ و ایلاستریتور را یاد بگیرید، حتما به کانال «Made by Mighty» سر بزنید. در این کانال، تمامی ویدیوهای مربوط به استفاده از افکت‌های خلاقانه برای زیباتر و جذاب‌تر کردن تصاویر و محتوای بصری وجود دارد.

کانال Made by Mighty به اندازه کانال‌های دیگر در تعداد ویدیو برابری نمی‌کند، اما می‌توانید ویدیوهای این کانال را مشاهده کنید تا با جنبه‌های جدیدی از این ابزارها آشنا شوید. این کانال بر آموزش طراحی گرافیک و منابع اطلاعاتی برای مبتدیان و همچنین طراحان ارشد تمرکز دارد.

۶- Simple Designers

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

همان‌طور که از نام آنها پیداست، «Simple Designers» یکی از کانال‌های آموزشی است که در آن نحوه آموزش به ساده‌ترین روش ممکن انجام می‌پذیرد. در حین تماشای ویدیوهای آنها، صدای هیچ انسانی را نخواهید شنید. با این حال، موسیقی پس زمینه‌ای که در آموزش‌ها پخش می‌شود، تماشای آموزش ایلاستریتور را برای شما جذاب‌تر خواهد کرد.

آموزش‌های ارائه شده در این کانال بسیار دقیق هستند و کاملا به نکات مهم اشاره دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید خیلی سریع به مهم‌ترین نکات طراحی گرافیک دست پیدا کنید و در کار خود از آنها استفاده کنید، این کانال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۷- Yes, I’m A Designer

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

این کانال توسط یک متخصص طراحی Adobe به نام، Martin Perhiniak اداره می‌شود و محتوای آن تماما در مورد آموزش دانش فنی طراحی گرافیک است. این شامل تکنیک‌های ترکیب بندی طراحی، اصول آن و تجربه طراحی عملی می‌شود.

Martin Perhiniak یک طراح گرافیک بریتانیایی است که در حوزه خود بسیار موفق است و عوامل موفقیت را در ویدیوهای خود آموزش می‌دهد. این کانال در هر ویدیوی خود یک تکنیک طراحی خاص را آموزش می‌دهد.

در این کانال یوتیوب، کار با نرم افزار فتوشاپ و InDesign به صورت حرفه‌ای و همچنین، اصول پایه فتوشاپ را یاد خواهید گرفت.

۸- The Futur

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

The Futur یکی از کانال‌های بسیار جذاب با محتوای متفاوت است، زیرا در آن درباره تقارن منطق‌ها صحبت می‌شود و به سؤالات اساسی در مورد صنعت گرافیک پاسخ داده می‌شود. علاوه بر این، این کانال بر ارائه اطلاعات به کارآفرینان نیز تمرکز دارد.

اگر می‌خواهید درباره کلیات گرافیک و طراحی، برندینگ و همچنین هویت بصری برای کسب و کارها اطلاعات به دست آورید، The Futur چیزی است که باید سراغ آن بروید و با کمک آن به فردی متخصص در این حوزه تبدیل شوید. فراموش نکنید که با افزایش تخصص خود در این حوزه، می‌توانید بیشتر از عرف حقوق طراح گرافیک به دست آورید.

۹- TastyTuts

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

طراحی گرافیک، هنری است که هیچ کسب و کاری نمی‌تواند بدون آن به حیات خود ادامه دهد. کانال یوتیوب TastyTuts برای تشویق افراد مبتدی و ذهن در حال رشد آنها در طراحی گرافیک ایجاد شده است.

این کانال اطلاعات بسیاری در مورد ارتباطات بصری و اهمیت آنها در صنایع مختلف ارائه می‌دهد. در این کانال می‌توانید محتوای آموزنده‌ای در مورد طراحی گرافیک و دیگر مشاغل مرتبط به آن به دست آورید.

برای رفع تمامی ابهامات مربوط به طراحی گرافیک و آینده آن، این کانال را دنبال کنید. این کانال برای تمام کسانی که به دنبال درک دقیق گرافیک هستند و دوست دارند برای یادگیری آن زمان بگذارند، پیشنهاد می‌شود.

۱۰- Will Paterson

چنل‌های یوتیوب برای آموزش گرافیک

ویل پترسون یک طراح لوگو شناخته شده بریتانیایی است که بر هویت برند، طراحی لوگو و تصویرگری در adobe متمرکز است.

در کانال او می‌توانید تمام نکات طراحی، از طراحی لوگو تا هویت برند را پیدا کنید. اگر طراحی گرافیک را با آموزش‌های این کانال شروع کنید، می‌توانید مهارت‌های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

ویل پترسون مخاطبان زیادی در یوتیوب و اینستاگرام دارد و به همین خاطر، نیازی به معرفی ندارد و در بین بهترین طراحان گرافیک قرار می‌گیرد. اما برای آشنایی کوتاه با او نیاز است که بگوییم:

ویل پترسون برای گرفتن مدرک مدیریت بازرگانی به دانشگاه رفت، اما درست پس از دو سال تحصیل، متوجه شد که علاقه‌ای به گزارش‌نویسی ندراد. در آن زمان بود که متوجه شد، دوست دارد کاری خلاقانه انجام دهد. ویل شروع به کار با فتوشاپ کرد و از آنجا بود که علاقه او به گرافیک شکل گرفت.

یادگیری گرافیک از طریق یوتیوب

کسی که به دنبال گرافیک است، به هیچ عنوان نباید از تلاش برای یادگیری محتوای جدید دست بکشد و در واقع، طراحی گرافیک یک بازی بی پایان در نوآوری است.

همیشه چالش‌های جدیدی در طراحی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد و شما به عنوان گرافیست، باید به طور مداوم یاد بگیرید و در این حوزه به روز باشید.

همان‌طور که در این مقاله ذکر کردیم، هزاران کانال در یوتیوب برای آموزش طراحی گرافیک وجود دارد. وقت آن است که این کانال‌ها را از این مقاله پیدا کنید و به جمع دنبال کننده‌های آنها بپیوندید. ما به شما قول می‌دهیم که از این کانال‌ها الهام بگیرید و در واقع مهارت‌های جدیدی را بیاموزید تا بتوانید در حوزه گرافیک موفق شوید.

استخدام در شرکت های برتر
  • ایرانسل
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • مخابراتی
  • ایران
مشاهده فرصت های شغلی
  • سفرهای علی بابا
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • مسافرتی، هتل داری و توریستی
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
  • اسنپ گروپ
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • فناوری اطلاعات /نرم افزار/ سرویس دهی اینترنت
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
  • دیجی کالا
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • فروشگاهها و مراکز خرده فروشی
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
  • تپسی
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • فناوری اطلاعات /نرم افزار/ سرویس دهی اینترنت
  • ایران
مشاهده فرصت های شغلی
  • دیوار
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • فناوری اطلاعات /نرم افزار/ سرویس دهی اینترنت
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
  • گلدیران
  • ۵۰۰ کارمند به بالا
  • تولیدی
  • تهران
مشاهده فرصت های شغلی
مشاهده همه شرکت‌ها
مشاهده این خبر در سایت مرجع