تابستان سخت و جنجالی در انتظار استقلال/ قرارداد ۱۲ بازیکن به پایان می رسد

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 586347 4 هفته قبل 126

استقلال در این فصل با نکونام نتایج بسیار خوبی گرفته و با ۳ امتیاز بیشتر نسبت به رقیب سنتی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. هرچند آبی ها در همان دور اول جام حذفی کنار رفتند، ولی شاگردان جواد نکونام مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر به حساب می آیند. هرچند خود نکونام همواره از کمبود بازیکن صحبت می کند ولی واقعیت این است که استقلال تیم کم مهره و بدون ستاره ای نیست و آن ها در همه پست ها بازیکنان خوبی دارند.

فارغ از هر نتیجه ای که استقلال در این فصل کسب کند، مدیران این باشگاه تابستان بسیار سختی را پیش رو دارند. قرارداد ۱۲ بازیکن استقلال در پایان فصل به پایان می رسد و با توجه به وضعیت مالی استقلال و بدهی های زیاد این باشگاه، کار برای نگه داشتن و تمدید قرارداد با ستاره های این تیم بسیار سخت خواهد بود.

در خط دفاع قرارداد ابوالفضل جلالی، صالح حردانی و جعفر سلمانی به پایان خواهد رسید. در خط میانی کار از این هم سخت تر می شود و ۶ هافبک استقلال در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد. روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، امید حامدی فر، محمد حسین زواری و زبیر نیکنفس نفراتی هستند که در پایان این فصل قراردادشان به پایان خواهد رسید. در خط حمله شرایط آبی ها بهتر است و ستاره های جدیدشان برای سال آینده هم قرارداد دارند. با این حال پیمان بابایی، آرمان رمضانی و امیرعلی صادقی نفراتی هستند که قراردادشان به پایان خواهد رسید.

حال باید دید با توجه به این شرایط تدبیر خطیر و تیم مدیریتی استقلال چه خواهد بود و آن ها چطور می توانند قرارداد بازیکنان مدنظر نکونام را تمدید کنند؟

بیشتر بخوانید: بیانیه‌های بی‌حاصل و سریال ادامه‌دار مشکلات سسما/ استقلال به دسیسه و دشمن نیاز ندارد!

مشاهده این خبر در سایت مرجع