تاریخ برگزاری شوکیس THQ Nordic Digital 2024 مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590040 2 هفته قبل 139

شرکت THQ Nordic در ماه آگوست امسال، شوکیس دیجیتالی خود را با معرفی جزئیاتی از ریمیک بازی Gothic و عنوان Titan Quest 2 برگزار می‌کند. گفتنی است توسعه‌دهنده HandyGames مجری پیش‌مراسم شوکیس THQ Nordic خواهد بود. برای مطالعه ادامه خبر رویداد گیمینگ THQ Nordic همراه ما باشید.

با اینکه هنوز جزئیات انتشار مراسم Summer Game Fest 2024 به طور رسمی منتشر نشده است؛ اما شرکت THQ Nordic از شوکیس تابستانه خود در ماه آگوست پرده‌برداری کرد. این شوکیس دیجیتالی در تاریخ 12 مرداد (2 آگوست) برگزار می‌شود و توسعه‌دهنده HandyGames نمایش مختصری پیش از شروع رویداد نمایان می‌کند.

بازی‌های احتمالی شوکیس THQ Nordic چه هستند؟

تاکنون حضور ریمیک بازی Gothic و Titan Quest 2 در رویداد THQ Nordic سال 2024 تایید شده است. اما احتمالاً کاربران شاهد نمایش‌های مفصلی از بازی‌های Disney Epic Mickey: Rebrushed، Tempest Ring و Wreckreation در این رویداد خواهند بود. بازی Disney Epic Mickey: Rebrushed در واقع بازسازی نسخه سال 2010 محسوب می‌شود که قرار است امسال در دسترس دارندگان کنسول‌های «پلی استیشن» (PlayStation)، «ایکس باکس» (Xbox)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، بازی Tempest Ring در سبک استراتژی و عنوان Wreckreation در سبک رانندگی تخریبی با محیط جهان‌آزاد طبقه‌بندی می‌شوند.

شوکیس THQ Nordic

گفتنی است شرکت THQ Nordic می‌خواهد جزئیات مفصلی از «پروژه میرنوا» (Project Minerva) – اثری نقش‌آفرینی با زاویه دوربین ایزومتریک – را در شوکیس خود به نمایش بگذارد. این پروژه توسط استودیو Gilmore Games (سازنده بازی مشهور SpellForce 3) در دست ساخت قرار دارد. بی‌شک پروژه‌های ناشناخته دیگری هم هستند که ممکن است در رویداد دیجیتالی THQ Nordic به طور رسمی معرفی شوند. ما به‌زودی اطلاعات بیشتری از این مراسم برای خوانندگان به اشتراک می‌گذاریم.

  • تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage برای گوشی‌های آیفون مشخص شد
  • بازی Batman: Arkham Shadow VR برای عرضه در سال 2024 معرفی شد
  • وس بال: فیلم Legend of Zelda باید جاه‌طلبانه و واقع‌گرایانه باشد
مشاهده این خبر در سایت مرجع