تاریخ برگزاری فستیوال ATLUS 2024 مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589144 1 هفته قبل 132

شرکت «آتلوس» (ATLUS) قرار است یک فستیوال به صورت حضوری در تابستان امسال برگزار کند. مخاطبان می‌توانند به صورت رایگان در این فستیوال حضور یافته و دموهای مختلف بازی‌های جدید را تجربه کنند. برای دریافت تاریخ دقیق برگزاری ATLUS Fes 2024 همراه ما باشید.

اگرچه دوران حیاتِ نمایشگاه E3 به اتمام رسیده است؛ اما سایر ناشران تصمیم گرفته‌اند رویدادهایی را برای نمایش بازی‌های خود برگزار کنند. یکی از ناشران، شرکت «آتلوس» (ATLUS) است که برنامه بزرگی را در تابستان پیش‌رو تدارک دیده است.

این شرکت یک فستیوال بزرگ تابستانی در روزهای 19 و 20 خرداد (8 و 9 ژوئن) امسال برگزار می‌کند. گفتنی است فستیوال مذکور دیجیتالی نیست و مخاطبان می‌توانند به صورت فیزیکی در مکان Bellesalle Akihabara شهر توکیو حاضر شوند. خبر خوب دیگر این است که فستیوال ATLUS کاملاً رایگان خواهد بود.

فستیوال ATLUS

رایگان بودن فستیوال تابستانه ATLUS 2024

افرادی که در ATLUS Fes 2024 حضور داشته باشند، فرصت تجربه دموی بازی Shin Megami Tensi V: Vengeance و سایر عناوین معرفی‌نشده را پیدا می‌کنند. شایان ذکر است شرکت ATLUS سورپرایزهای بزرگی برای این فستیوال دارد و احتمالاً بازی‌های جدیدی در جریان شوکیس به طور رسمی معرفی می‌شوند.

بازی Shin Megami Tensei V: Vengeance قرار است در تاریخ 25 خرداد (14 ژوئن) برای کنسول‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر شود. از سوی دیگر، عنوان Metaphor: ReFantazio در تاریخ 20 مهر (11 اکتبر) برای تمامی کنسول‌ها و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره فستیوال ATLUS 2024 چیست؟ آیا بازی‌های Persona 6 و ریمیک Persona 4 در رویداد مزبور معرفی خواهند شد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • نسخه‌های فیزیکی بازی‌های Resident Evil برای PS5 در یک فروشگاه دیده شدند
  • عرضه نسخه بدون حذفیات بازی Stellar Blade در تمامی مناطق
مشاهده این خبر در سایت مرجع