تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 590295 1 هفته قبل 53

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو همانند ماه‌های گذشته رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه «مه» رامنتشر کرد که ثبت امتیازات مسابقات بین المللی موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد و در میان المپین ها، ناهید کیانی با یک پله صعود جای «جید جونز» قهرمان پرآوازه جهان را در رده دوم گرفت.

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با جمع امتیازات ۳۲۵.۵۲ امتیاز و بدون تغییر در رده ششم رده بندی ایستاد. در همین وزن ابوالفضل زندی با کسب ۲۱۵.۳۷ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سیزدهم جهان قرار گرفت. متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، با ۲۰۰.۴۰ امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه ۴۸ جهان قرار دارد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری مرد المپیکی ایران با ۲۴۸.۷۵ امتیازو بدون تغییر در رده نهم ایستاد؛ میرهاشم حسینی با کسب ۱۳۱.۲۵ امتیاز و یک پله صعود در رده بیست و یکم جای دارد. آرین سلیمی دیگر المپین ایران با ۱۷۵.۵۶ امتیاز و بدون تغییر در رده بیست و یکم وزن ۸۰+ کیلوگرم، جای دارد.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده دختر المپین ایران با ۲۳۱.۷۵ امتیازدر رده نهم ایستاده است. سوگند شیری قهرمان جهان با کسب ۱۳۱.۱۰ امتیاز در رده سی و دوم قرار دارد؛ غزل سلطانی با کسب ۱۰۱.۴۷ امتیازدر جایگاه ۴۷ قرار گرفت. سعیده نصیری هم با ۵ پله صعود و کسب ۸۴.۶۲ امتیاز در رده ۶۲ قرار دارد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی دختر المپیکی ایران با کسب طلای تورنمنت آزاد صربستان و ارتقای امتیازاتش به ۴۲۶.۴۳ امتیاز، با یک پله صعود در جایگاه دوم جای گرفت. در وزن ۶۷- کیلوگرم ساغر مرادی با کسب ۹۶.۱۶ امتیاز در رتبه ۴۶ ایستاد؛ سیده نرگس میرنوراللهی با ۹۳.۸۴ امتیاز در رده ۴۷ و ملیکا میرحسینی با کسب ۹۳.۰۹ یک رده بالاتر از میرنوراللهی در این وزن قرار گرفته است. در وزن ۶۷+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با ۶۳.۱۴ امتیاز در رتبه ۵۱ رنکینگ المپیکی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: حضور فصیحی به عنوان اولین دختر ایرانی در لیگ الماس

مشاهده این خبر در سایت مرجع