تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage برای گوشی‌های آیفون مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589998 2 هفته قبل 120

شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) اعلام کرده است بازی «اساسینز کرید: سراب» (Assassin’s Creed Mirage) در اوایل ماه ژوئن برای پلتفرم‌های iPhone و iPad قابل دسترس خواهد بود. بازی Mirage اولین نسخه از سری اصلی Assassin’s Creed به حساب می‌آید که راهی گوشی‌های هوشمند آیفون می‌شود.

شرکت Ubisoft در پُستی در رسانه «لینکدین» (LinkedIn) درباره عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage برای محصولات «اپل» (Apple) نوشت: «ما مفتخریم که اعلام کنیم استودیو یوبیسافت سوفیا با اشتیاق و فرصت‌طلبی، بازی Assassin’s Creed Mirage را روی آیفون و آی‌پد می‌آورد. تیم ما سخت کار کردند تا کنترل‌های بازی را با صفحه لمسی تطبیق دهند تا یک تجربه بصری، راحت و جذاب را ارائه دهند».

گفتنی است Mirage، تازه‌ترین نسخه از سری بازی Assassin’s Creed به شمار می‌آید که نزدیک به دو دهه قدمت دارد. این بازی در ماه اکتبر سال گذشته برای پلتفرم PC و کنسول‌های «پلی استیشن» (PlayStation) و «ایکس باکس» (Xbox) منتشر شد. در جریان رویداد معرفی گوشی iPhone 15 در ماه سپتامبر سال گذشته، ما متوجه عرضه پورت بازی‌های AAA روی محصولات جدید شرکت Apple شدیم.

بازی Assassin's Creed برای آیفون

سازگاری بازی Assassin’s Creed Mirage با جدیدترین گوشی‌های آیفون

تاکنون بازی‌های برجسته‌ای نظیر Resident Evil 4 Remake، Resident Evil Village و Death Stranding: Director’s Cut برای گوشی‌های هوشمند اپل عرضه شده‌اند. بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 17 خرداد (6 ژوئن) برای گوشی iPhone 15 Pro، iPhone 15 Pro Max و تمامی آی‌پدهای مبتنی بر تراشه M1 و جدیدتر عرضه خواهد شد.

البته برخی پیش‌بینی می‌کنند که به دلیل برگزاری رویداد WWDC 2024، زمان انتشار بازی مذکور به تعویق می‌افتد. کاربران هم‌اکنون می‌توانند بازی Mirage را از فروشگاه App Store پیش‌خرید نمایند. دانلود رایگان بازی با گزینهای برای باز کردن قفل کامل با استفاده از خریدهای درون برنامهای است. توجه داشته باشید که فروشگاه اپل در حال حاضر، تاریخ 21 خرداد (10 ژوئن) را برای در دسترس بودن عنوان Mirage نشان می‌دهد و مشخص نیست که آیا این اشتباه از جانب اپل یا یوبیسافت بوده است.

  • بازی Batman: Arkham Shadow VR برای عرضه در سال 2024 معرفی شد
  • تاریخ عرضه بازی Earth Defense Force 6 مشخص شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع