تایید ساخت سریال God Of War ،Horizon و Gran Turismo توسط سونی

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 250995 1 سال قبل 282

سونی اخیرا تایید کرد که سه سریال جدید از بازی‌های God Of War ،Horizon و Gran Turismo در دست ساخت است. این کمپانی دو روز پیش در یک رویداد که مختص سرمایه‌گذاران بود اعلام کرد که ساخت اقتباس تلویزیونی از برخی بازی‌های محبوب خود را آغاز خواهد کرد. ساخت فیلم و سریال بر اساس بازی‌های ویدیویی افزایش یافته و سونی تقریبا در این زمینه پیشتاز است.

David Gibson تحلیلگر ارشد حوزه فناوری که در این مراسم حضور داشت تایید کرد که اقتباس تلویزیونی Horizon توسط نتفلیکس در حال تولید است و آمازون در حال حاضر بر روی ساخت سریال God of War کار می‌کند اما فعلا سرنوشت ساخت سریال Gran Turismo مشخص نیست و کمپانی تازه تأسیس PlayStation Productions به دنبال یک شریکت تجاری برای ساخت مجموعه تلویزیونی گرند توریسمو می‌گردد.

سریال God Of War و Horizon

جالب اینجاست که پارسال یکی از سخنگویان ارشد سونی به نیویورک تایمز گفت که علیرغم شایعات منتشر شده در آن زمان، این شرکت به این زودی‌ها قصد ندارد اقتباسی نمایشی از خدای جنگ را ارائه کند! با اضافه شدن این سه مجموعه سریال جدید، پلی‌استیشن تاکنون 7 محصول نمایشی (فیلم و سریال) را تولید خواهد کرد.

ساخت سریال God of War به آمازون محول شده و نتفلیکس مسئول ساخت سریال نمایشی Horizon است

سونی اخیرا فیلم سینمایی Uncharted با بازی مارک والبرگ و تام هالند را منتشر کرد و این فیلم نسبتا با استقبال گرمی روبرو شد. با این حال به نظر می‌رسد که سونی علاوه بر این‌‎ها سه مجموعه تولیدی دیگر را در مرحله پیش تولید دارد. سال گذشته رئیس و CEO سونی Kenichiro Yoshida در یک جلسه شرکتی اذعان کرد که PlayStation Productions ساخت 10 فیلم و سریال را در برنامه‌های خود دارد.

سریال God Of War و Horizon

اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی تاریخچه‌ای پرتلاطم دارند و موفقیت آن‌ها همیشه تضمین شده نیست. به نظر می‌رسد که موفقیت بالای سریال Witcher که نتفلیکس مسئول ساخت و عرضه‌ی آن بود اشتیاق کمپانی‌های بازی سازی را برای ساخت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی بر اساس ویدیو گیم را دو برابر کرد. با این حال تلاش اولیه سونی با فیلم سینمایی آنچارتد فوق‌العاده ظاهر نشد و در نهایت باید برای دیدن موفقیت احتمالی اقتباس‌های نمایشی پلی‌استیشن در آینده صبر کرد.

  • وضعیت جدید توسعه Alan Wake 2 و سریال تلویزیونی آن + کانسپت آرت بازی
  • افشای جزییات بسته گسترش دهنده سایبرپانک 2077 و 7 ماموریت اصلی بازی
  • رکورد جدید سریال تلویزیونی Halo در Paramount+ ثبت شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع