تعداد بازیکنان Sea of Thieves از مرز 40 میلیون نفر گذشت

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588681 1 هفته قبل 113

استودیو توسعه‌دهنده Rare Limited به طور رسمی اعلام کرد تعداد بازیکنان بازی «دریای دزدان» (Sea of Thieves)، از زمان انتشار در سال 2018 تاکنون توسط 40 میلیون بازیکن تجربه شده است. این بازی به‌تازگی برای کنسول‌ رقیب «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) عرضه شد.

به گزارش رسانه خبری VGC، استودیو Rare که تحت مالکیت شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) قرار دارد، این خبر را شب گذشته با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. این در حالی است که Sea of Thieves به‌زودی وارد فصل دوازدهم می‌شود و روز 11 اردیبهشت (مصادف با 11 آوریل) نیز در دسترس کاربران کنسول PS5 قرار می‌گیرد.

این بازی چندنفره آنلاین با محوریت دزدان دریایی اولین بار در سال 2018 برای کنسول نسل هشتمی «ایکس باکس وان» (Xbox One) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر شد. بازی نام‌برده از جهتی بسیار ویژه محسوب می‌‌شد؛ چراکه نخستین اثری بود که در روز اول عرضه روی سرویس اشتراکی «ایکس باکس گیم پس» (Xbox Game Pass) قرار گرفت.

تعداد بازیکنان Sea of Thieves

افزایش محبوبیت بازی Sea of Thieves؛ علاقه دارندگان PS5 به عنوان انحصاری ایکس باکس!

گفتنی است استودیو Rare Limited در تابستان سال 2020 اعلام کرد که تعداد بازیکنان Sea of Thieves از مرز 15 میلیون نفر عبور کرده است. اکنون آمار جدید نشان می‌دهد که تعداد بازیکنان عنوان مذکور به عدد 40 میلیون نفر رسیده است. این نشان از موفقیت مداوم و طولانی‌مدت بازی Sea of Thieves است. «جو نیت» (Joe Neate)، تهیه‌کننده اجرایی بازی Sea of Thieves درباره این موفقیت گفت:

دستیابی به 40 میلیون کاربر در ایکس باکس و کامپیوتر موفقیت حیرت‌انگیزی است که بدون حمایت جامعه طرفدارها اتفاق نمی‌افتاد؛ طرفدارانی بی‌نظیر و دوست‌داشتنی که همچنان ما را با خلاقیت و کارهای خود شگفت‌زده می‌کنند. من می‌خواهم از این فرصت برای قدردانی از اعضای تیم نیز استفاده کنم؛ تیمی که برای ارائه بیش از 100 آپدیت رایگان از زمان انتشار بازی بسیار تلاش کرده است و محتوای هیجان‌انگیزی را در دست ساخت دارد. چیزی تا عرضه فصل 12 باقی نمانده است که بار دیگر این بازی را با محتوای تازه متحول خواهد کرد.

سران «ایکس باکس» (Xbox) در فوریه امسال از برنامه‌ها و استراتژی‌های جدید خود پرده برداشتند که شامل انتشار برخی از بازی‌های انحصاری روی «پلی استیشن» (PlayStation) و «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) می‌شد. در کنار Sea of Thieves، بازی‌های فرست‌پارتی دیگری اعم از Pentiment، های‌فای راش و Grounded نیز جزو این برنامه بوده‌اند.

  • احتمال حضور آرون پاول در فصل دوم سریال Fallout
  • قفل امنیتی دنوو از بازی Ghostwire: Tokyo حذف شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع