تعریف عجیب خوسلو از فده والورده/ این ستاره رئال شبیه حیوان وحشی است!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 538997 7 ماه قبل 141

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با کسب پیروزی 2-1 مقابل رئال سوسیداد صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت. خوسلو، زننده گل دوم رئالی‌ها، در پایان این دیدار از اینکه توانسته با این گل نقش مهمی در کسب سه امتیاز خانگی ایفا کند ابراز خوشحالی کرد.

او در مورد کامبک تیمش گفت: "بازی بسیار پیچیده‌ای بود. آنها سعی در کنترل بازی داشتند، چرا که صاحب بازیکنان بسیار خوبی در میانه میدان بودند. فکر می‌کنم ما یک‌سری چیزها را باید اصلاح کنیم. مانند گل نخوردن در دقایق ابتدایی. اما خب اینجا سانتیاگو برنابئو است و ما می‌توانیم همیشه به برد فکر کنیم."

1926615

خوسلو گل دوم و پیروزی‌بخش رئال را در دقیقه 61 وارد دروازه سوسیداد کرد و بلافاصله جای خود را به ادواردو کاماوینگا داد. او با ابراز خوشحالی از زدن این گل گفت: "از اینکه توانستم با این گل به تیمم برای کسب برد کمک کنم بسیار خوشحالم. برای کمک به رئال مادرید اینجا هستم و تا اینجا از کارم راضی بودم."

1926616

ستاره اسپانیایی رئال مادرید به سبک جالبی از هم‌تیمی‌اش، فده والورده، زننده گل تساوی بازی امشب، تمجید کرد: "او مثل یک حیوان وحشی است! فده همواره در زمین مشغول دویدن است و به نظر می‌رسد که هرگز خسته نمی‌شود. بازی کنار بازیکنی مثل او لذتبخش است."

مشاهده این خبر در سایت مرجع