تعویض طلایی آنچلوتی لوس بلانکوس را زنده کرد/ گزارش زنده: رئال مادرید 2 - 1 بایرن

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 590680 1 هفته قبل 88

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب میان دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد. دو تیمی که در بازی دور رفت به تساوی دست پیدا کرده‌اند و حالا برای اینکه حریف دورتموند در بازی پایانی مشخص شود، با هم روبه‌رو خواهند شد.

در مسابقه رفت که در آلیانس آرنا برگزار شد، تلاش دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید. رئال مادرید به لطف گلزنی وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی توانست از شکست فرار کند. حالا همه چیز به بازی برگشت کشیده شده و باید دید که چه اتفاقاتی در سانتیاگو برنابئو رخ خواهد داد.

بایرن که رقابت‌های لیگ داخلی را پس از سال‌ها قهرمانی متوالی به لورکوزن باخته است، حالا شاهد حضور دورتموند در بازی فینال است و توماس توخل قصد ندارد تا فصل را با ناکامی مطلق برابر دو رقیبش به پایان برساند و در اندیشه پیروزی در مادرید و صعود به بازی فینال است.

در سمت مقابل نیز کارلو آنچلوتی می‌خواهد یک افتخار بزرگ دیگر را نیز به کارنامه‌اش اضافه کرده و پانزدهمین جام اروپایی را برای رئال به ارمغان بیاورد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 

چهارشنبه: 19/02/1403 ؛ ساعت: 22:30 

ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو / 80 هزار تماشاگر 

گروه داوری: شیمون مارسینیاک / کمک‌ها: آدام کوپسیک، توماش کویاتکوفسکی؛ / کمک داور ویدیویی: بارتوش فرانکوفسکی (همگی از لهستان)

? ترکیب رئال مادرید:
آندری لونین، فرلاند مندی، ناچو فرناندز، آنتونیو رودیگر، دنیل کارواخال، تونی کروس، اورلین شوامنی، رودریگو، جود بلینگام، فدریکو والورده، وینیسیوس جونیور.

سرمربی: کارلو آنچلوتی

2019826

? ترکیب بایرن مونیخ:
مانوئل نویر، یاشوا کیمیش، ماتیاس دلیخت، اریک دایر، نصیر مزراوی، کنراد لایما، الکساندر پاولویچ، لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنبری (آلفونسو دیویس)، هری کین.

سرمربی: توماس توخل

2019827

⚽️ شرح گل ها:

رئال مادرید صفر – بایرن مونیخ یک (دقیقه 68: آلفونسو دیویس): پاس تماشایی هری کین به سمت چپ به آلفونسو دیویس رسید و این بازیکن با یک شوت محکم تماشایی و نوک پا، دروازه میزبان را باز کرد تا بایرن از حریف قدرتمند خود پیش بیفتد.

ویدئو: 332269

رئال مادرید یک – بایرن مونیخ یک (دقیقه 88: خوسلو): شوت وینیسیوس از پشت محوطه جریمه با اشتباه مرگبار نویر همراه شد و دفع بسیار بد سنگربان بایرن باعث شد تا در برگشت توپ به خوسلو برسد و تعویض طلایی آنچلوتی، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

ویدئو: 332272

رئال مادرید 2 – بایرن مونیخ یک (دقیقه 90+1: خوسلو): رئال به شکل ناباورانه ای به بازی برگشت. پاس ناچو در سمت چپ محوطه جریمه به رودیگر رسید که پاس او در دهانه دروازه با شوت خوسلو به گل دوم مادرید تبدیل شد. در شرایطی که کمک داور ابتدا آفساید اعلام کرده بود، این گل پس از بازبینی توسط VAR، تأیید شد.

ویدئو: 332273

⏱ لحظات حساس:

دقیقه 6: پاس خطرناک دنی کارواخال با عبور از مقابل مهاجمان رئال مادرید به شکل خطرناکی از مقابل دروازه رد شد.

دقیقه 8: بایرن نیز موقعیت مشابهی را از دست داد که ارسال گنبری نیز از مقابل دروازه رد شد و به بیرون رفت.

دقیقه 13: رئال مادرید یک موقعیت فوق‌العاده را به شکل باورنکردنی از دست داد. پاس طلایی کارواخال به وینیسیوس رسید که شوت او با برخورد به تیرک دروازه مقابل رودریگو قرار گرفت که ضربه بسیار بد او را نویر مهار کرد.

ویدئو: 332259

دقیقه 28: شوت روی پا و تماشایی هری کین به واکنش فوق‌العاده لونین راهی کرنر شد.

دقیقه 40: ارسال فوق‌العاده خطرناک وینیسیوس جونیور از سمت چپ با عبور از تمام بازیکنان، در آستانه ورود به دروازه بود که مانوئل نویر با واکنشی تماشایی، توپ را راهی کرنر کرد.

ویدئو: 332263

دقیقه 44: شوت بغل پا و فنی مزراوی را لونین با جای‌گیری مناسب مهار کرد.

دقیقه 47: پاس هری کین به دیویس رسید که شوت خطرناک او با برخورد به پای کارواخال، روی سقف دروازه فرود آمد.

دقیقه 53: شوت محکم هری کین به زاویه موافق را لونین برگشت داد.

دقیقه 54: حرکت خوب وینیسیوس از سمت چپ و پاس او با ضربه رودریگو همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک به بیرون رفت.

ویدئو: 332265

دقیقه 59: ضربه ایستگاهی خطرناک رودریگو را مانوئل نویر با کف دست راست دفع کرد و مانع از فروپاشی دروازه اش شد.

ویدئو: 332266

دقیقه 60: باز هم سنگربان باواریایی ها مانع از گلزنی حریف شد. شوت دیدنی وینیسیوس با واکنش تماشایی نویر راهی کرنر شد.

ویدئو: 332267

دقیقه 66: شوت محکم موسیالا با واکنش لونین راهی کرنر شد.

ویدئو: 332268

دقیقه 72: شوت والورده در میانه راه با برخورد به یکی از بازیکنان بایرن وارد دروازه شد که پس از بازبینی صحنه توسط VAR، ماریسنیاک به دلیل خطای ناچو به روی کیمیش، این گل را رد کرد.

ویدئو: 332270

دقیقه 82: ارسال کرنر بازیکنان بایرن به روی دروازه با ضربه سر کیم مین جائه به تیرک برخورد کرد و داور نیز در ادامه خطای بایرنی ها را اعلام کرد.

دقیقه 83: ارسال دیدنی رودیگر در دهانه دروازه با ضربه بی دقت وینیسیوس به بیرون رفت.

⭕️ در حاشیه:

2019818میشائیل بالاک ستاره سابق بایرن نیز در سانتیاگو برنابئو حضور دارد.2019820الکس دلپیرو و ریو فردیناند نیز از دیگر مهمانان حاضر در ورزشگاه هستند.2019819تصویر جالبی از جود بلینگام در مقابل پوستری از خودش در سانتیاگو برنابئو.20198222019821اولی هوینس، هربرت هاینر و یان کریستین دریسن، مدیران بایرن در استادیوم حضور دارند.2019823جام قهرمانی نیز به استادیوم سانتیاگو برنابئو آورده شده است.2019839سرژ گنبری که برای مادریدی‌ها کری زیادی خوانده بود، در همان دقیقه 27 و به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به آلفونسو دیویس داد.
مشاهده این خبر در سایت مرجع