تل‌تیل گیمز: ساخت بازی The Wolf Among Us 2 به خوبی پیش‌ می‌رود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588858 1 هفته قبل 88

«تل‌تیل گیمز» (Telltale Games) اعلام کرد فرایند ساخت بازی The Wolf Among Us 2 به خوبی پیش می‌رود؛ اما هنوز زمان مناسبی برای ارائه جزئیات درباره آن نرسیده است. برای مطالعه ادامه خبر بازی The Wolf Among Us 2 همراه ما باشید.

بسیاری از طرفداران امیدوار بودند پس از معرفی اولیه بازی The Wolf Among Us 2 در مراسم The Game Awards 2019، شاهد عرضه زودهنگام آن در بازار باشند. اما استودیو Telltale Games بارها با مشکلات متعددی در فرایند توسعه بازی مذکور مواجه شد. این مشکلات زمان انتشار بازی The Wolf Among Us 2 را به تاریخ نامعلوم موکول کرد.

زمان رونمایی از جزئیات جدید بازی The Wolf Among Us 2

«تل‌تیل گیمز» به‌‌تازگی سکوت خود را شکست و چهار تصویر جدید از این بازی را در رسانه‌های مجازی به اشتراک گذاشت. این استودیو به طرفداران اطمینان داد که فرایند ساخت بازی The Wolf Among Us 2 به خوبی پیش‌ می‌رود و کار همچنان روی این اثر ادامه دارد. با این حال، «تل‌تیل گیمز» اعتقاد دارد که هنوز زمان مناسب برای ارائه جزئیات بیشتر نرسیده است: «دلیل سکوت‌مان این بود که سرمان به کار خودمان بود و روی توسعه گرگی در میان ما تمرکز کرده بودیم. با اینکه هنوز نمی‌توانیم جزئیات زیادی را در اختیارتان بگذاریم، می‌توانید تصاویر گیم‌پلی نسخه فعلی بازی را مشاهده کنید. کار ادامه دارد».

ساخت بازی The Wolf Among Us 2

گفتنی است سازندگان موتور گرافیکی بازی مزبور را از «آنریل انجین 4» (Unreal Engine 4) به «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) تغییر داده‌اند. استودیو Telltale Games برای جلوگیری از فشار کاری کارکنان و اطمینان از ارائه یک تجربه شایسته تصمیم به تأخیر بازی تا سال 2024 گرفت. این بازی احتمالاً برای کنسول‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

  • بازی چندنفره Arena Breakout: Infinite راهی پلتفرم PC می‌شود
  • تصاویر جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 منتشر شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع