تماشا کنید: بازی Smurfs: Dreams به طور رسمی معرفی شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589728 2 هفته قبل 100

کمپانی Microid با انتشار تریلری از بازی کارتونی Smurfs: Dreams به طور رسمی رونمایی کرد. این بازی پلتفرمینگ شباهت‌های قابل‌توجهی به عناوین پرطرفدار «سوپر ماریو» (Super Mario) و «افسانه زلدا» (The Legend of Zelda) دارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی‌های کامپیوتری، ما متوجه رونمایی از بازی پلتفرمر 3D «اسمورف‌ها: رویاها» (Smurfs: Dreams) شدیم. این بازی که بر اساس سری داستان‌های کودکانه بلژیکی ساخته شده است، به‌زودی برای کنسول‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) روانه بازار می‌شود.

داستان و گیم پلی بازی کارتونی Smurfs: Dreams

بازیکنان می‌توانند بازی Smurfs: Dreams را به صورت انفرادی یا «دونفره» (Co-Op) تجربه کنند. این بازی شما را به کاوش در قلمروهای موجود در رویاها و کابوس‌های اسمورف‌ها می‌برد که همگی توسط گارگامل شرور در خوابی عمیق طلسم شده‌اند. به نظر می‌رسد سیستم اکشن بازی با پازل‌های رنگارنگ و شاداب ترکیب شده و با توجه به تریلر، کاربران انتظار دارند مکان‌های تخیلی را برای کاوش مشاهده کنند. بسیاری بازی مزبور را به عناوین Super Mario 3D Land و Sack Boy: A Big Adventure تشبیه می‌کنند.

 Dreams

طبق بیانیه مطبوعاتی ناشر Microid، هر رویا در بازی مذکور «مجموعه‌ای از چالش ها و شگفتی‌های خود را ارائه می‌دهد». بازی «اسمورف‌ها: رویاها» توسط استودیو Ocellus Services ساخته شده و احتمالاً برای انتشار در اواخر امسال آماده خواهد شد. متاسفانه تاریخ دقیق عرضه این بازی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است؛ اما به محض مشخص شدن، آن را برای خوانندگان به اشتراک خواهیم گذاشت. شما می‌توانید تریلر عنوان Smurfs: Dreams را در پایین صفحه تماشا کنید:

نظر شما درباره بازی جدید «اسمورف‌ها» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • ریمیک بازی Silent Hill 2 مهم‌ترین آزمون استودیو Bloober Team است
  • متیو شل، مدیر باسابقه استودیو LucasArts درگذشت
  • بازی Lost Soul Aside در کشور چین رتبه‌بندی شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع