تماشا کنید: بازی اکشن تک‌ نفره SECOND-LOOP معرفی شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590314 1 هفته قبل 98

استودیو «کاکارو» (Kakaru) با انتشار تریلری از بازی جدید SECOND-LOOP رونمایی کرد. این بازی اکشن تک‌نفره از محیط سندباکس (Sandbox) و گیم پلی پازل‌محور پیروی می‌کند. برای مطالعه ادامه خبر بازی جدید SECOND-LOOP همراه ما باشید.

بازیکنان در بازی جدید SECOND-LOPP، در نبردهای شدید، کنترل رُبات غول‌پیکر خود را برعهده می‌گیرند و از توانایی خود برای دستکاری گرانش و مونتاژ قطعات مکانیکی برای حل پازل‌های فیزیک استفاده می‌کنند. گفتنی است بازیکنان می‌توانند از ذهن خود برای گرفتن، بلند کردن و تغییر قطعات و زباله‌ها استفاده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند از قدرت خود برای جدا کردن چیزها و کنار هم قرار دادن آن‌ها برای ساختن ابزارهای جدید و حل پازل بهره ببرند.

بازی جدید SECOND-LOOP

مشخصات فنی بازی SECOND-LOOP برای پلتفرم PC

استودیو Kakaru هنوز از تاریخ عرضه بازی SECOND-LOOP پرده‌برداری نکرده است؛ اما مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی این عنوان منتشر شده است. شایان ذکر است گیمرهای PC حداقل به پردازنده‌های هسته‌ای Intel Core i7-4790K یا AMD Ryzen 5 1500X با 12 گیگابایت حافظه رم و برخورداری از کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 470 جهت اجرای بازی احتیاج دارند. کاربران برای نصب و اجرای بازی مذکور به 45 گیگابایت فضای خالی نیاز پیدا می‌کنند.

توسعه‌دهندگان استفاده از پردازنده‌های هسته‌ای Intel Core i7-9700K یا AMD Ryzen 7 3700X با 16 گیگابایت حافظه رم و کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 یا AMD Radeon RX 6700XT را برای سیستم پیشنهادی کاربران توصیه می‌کنند. با این حال، هنوز جزئیات لازم درباره نرخ رزولوشن و فریم ریت این بازی مشخص نشده است.

بازی SECOND-LOOP تنها برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این اثر را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • راجر کریگ اسمیت صداپیشه بتمن در بازی Arkham Shadow خواهد بود
  • بازی جدید Tomb Raider به صورت جهان آزاد خواهد بود
  • اعلام مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Senua’s Saga: Hellblade II
مشاهده این خبر در سایت مرجع