تماشا کنید: رونمایی از شخصیت‌های Reptile، Havik و Ashrah در بازی Mortal Kombat 1

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 518422 9 ماه قبل 642

بخش بازی‌سازی شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros Interactive) و استودیو «ندرلم» (NetherRealm Studios) با انتشار تریلری، از شخصیت‌های جدید بازی «مورتال کامبت 1» (Mortal Kombat 1) به همراه یک شخصیت مهمان رونمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، استودیو NetherRealm در جریان نمایشگاه EVO 2023 از مبارزان جدید بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کرد. اولین شخصیت «رپتایل» (Reptile) است. او یکی از محبوب‌ترین مبارزان مجموعه Mortal Kombat محسوب می‌شود و از شکل و شمایل تازه‌ای در جهان جدید بازی برخوردار است. او موجودی تغییرشکل‌دهنده است و اکنون می‌تواند در این بازی بین شکل انسانی و خزنده خود را تغییر دهد. Reptile همچنین توانایی ترشح اسید روی دشمنان را نیز خواهد داشت.

شخصیت‌های جدید در بازی Mortal Kombat 1؛ از Reptile تغییرشکل‌دهنده تا Havik نابودگر

دومین شخصیت Ashrah است که برای اولین بار در بازی Mortal Kombat: Deception (2004) معرفی شده بود. او در بازی MK1، شیطانی است که دست از اعمال خبیث خود برداشته است و اکنون در جبهه خیر و در مقابل شر قرار دارد. این حداقل سناریویی است که در تریلر جدید به آن اشاره می‌شود. سومین و آخرین شخصیت به Havik بازمی‌گردد که او به عنوان یکی از مبارزان محبوب نسخه Deception شناخته می‌شود. Havik در این تریلر خشن‌ترین و خونین‌ترین شیوه مبارزه را به نمایش می‌گذارد.

شخصیت‌های جدید بازی Mortal Kombat 1

هدف اصلی Havik نابودی رژیم حاکم بر جهان جدید Mortal Kombat است. گفتنی است علاوه‌بر سه شخصیت جدید در این تریلر، استودیو NetherRealm شخصیت Sareena را به عنوان یک مبارز Kameo معرفی می‌کند. بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پلتفرم‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه خواهد شد. طبق اعلام قبلی، نسخه بتای خصوصی بازی مذکور از تاریخ 18 تا 21 آگوست (27 الی 31 مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • جی.کی سیمونز صداپیشگی Omni-Man در بازی Mortal Kombat 1 را برعهده می‌گیرد
  • فروش مجموعه Mortal Kombat از مرز 80 میلیون نسخه گذشت
مشاهده این خبر در سایت مرجع