تماشای قسمت اول سریال Knuckles در پلتفرم YouTube رایگان شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589821 2 هفته قبل 80

کاربران هم‌اکنون می‌توانند قسمت اول مینی‌ سریال «ناکلز» (Knuckles) را به صورت رایگان در پلتفرم «یوتیوب» (YouTube) تماشا کنند. این سریال اسپین-آف از شبکه «پارامونت پلاس»، وقایع میان فیلم دوم و سوم «سونیک» (Sonic) را روایت می‌کند.

قسمت اول سریال Knuckles به صورت رایگان در پلتفرم YouTube قابل دسترسی است. این مینی‌ سریال شش قسمتی، وقایع میان فیلم دوم و سوم Sonic را روایت می‌کند که هفته گذشته به صورت انحصاری از شبکه Paramount Plus پخش شد.

کارگردان قسمت اول سریال Knuckles کیست؟

طبق توضیحات رسمی «پارامونت»، این سریال لایو اکشن جدید، شخصیت Knuckles (با صداپیشگی ادریس آلبا) را در یک سفر بامزه و پرجنب‌وجوش برای خودشناسی دنبال می‌کند. او موافقت می‌کند که به دستیار خود – «وید» (با بازی آدام پولی) راه‌های رسیدن به جنگجوهای اکیدنا را آموزش دهد.

قسمت اول سریال Knuckles

«جف فاولر» (Jeff Fowler)، کارگردان دو قسمت سینمایی Sonic، وظیفه کارگردانی قسمت اول سریال مذکور را برعهده داشته است. او همچنین به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه Knuckles به شمار می‌آید. منتقدان واکنش‌های نسبتاً مثبتی به مینی‌سریال Knuckles داشته‌اند. فیلم اول Sonic the Hedgehog در سال 2020 اکران شد و به فروش 320 میلیون دلار در گیشه رسید. دنباله مستقیم این فیلم در سال 2022 اکران شد و فروش آن بیش از 405 میلیون دلار بود.

«فاولر» در اواخر مارس سال جاری اعلام کرد فیلم‌برداری فیلم Sonic 3 به اتمام رسیده و در تاریخ 30 آذر 1403 (20 دسامبر) در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود. رئیس Sonic Team در مصاحبه‌ای با خبرگزاری VGC درباره موفقیت فیلم‌ها گفت که این آثار برای استودیو چالش خوشایندی محسوب می‌شوند، چون اکنون مخاطبان بیشتری برای رضایت از نسخه‌های بازی خود دارد.

نظر شما درباره سریال کوتاه «ناکلز» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • ادریس البا: پسرم یکی از طرفداران بزرگ شخصیت Knuckles است
  • منبع الهام فیلم Sonic the Hedgehog 3 مشخص شد
  • مدت زمان اپیزودهای سریال تلویزیونی Knuckles مشخص شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع