تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 250098 1 سال قبل 397
فرصت دوباره ثبت نام ازمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 - 1403تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هر ساله زمانی را برای نام نویسی در آزمون تیزهوشان در نظر گرفته و اخبار مرتبط با آن را از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اطلاع رسانی می کند. در اکثر دوره ها پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان تاریخ مجددی برای نام نویسی افرادی که از انجام این فرآیند جا مانده اند، تعیین می گردد. از این رو دانش آموزانی که در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 نکرده اند، می توانند به نام نویسی بپردازند. 

در مهلت مجدد نام نویسی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم امکان ویرایش برخی اطلاعات ثبت نامی داوطلبان نیز وجود دارد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402

همان گونه که ذکر شد، داوطلبان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان و یا آن دسته از افراد که به هر دلیل موفق نشدند، در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1401 – 1402 نام نویسی خود را به انجام برسانند، می توانند در مهلت مجددی که توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برای این منظور در نظر گرفته می شود، نسبت به انجام فرآیند های مذکور اقدام کنند.

تا این لحظه اخبار جدیدی که حاکی از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون برای سال تحصیلی 1401 – 1402 منتشر نشده است اما بر اساس اطلاعیه ها پیش بینی می کنیم که مهلت ثبت نام تا اوایل اردیبهشت ماه تمدید شود. شایان ذکر است، در صورت انتشار اخبار مرتیط، اطلاعات لازم از طریق این مقاله در دسترس داوطلبان قرار می گیرد همچنین متقاضیان می توانند جهت مشاهده اطلاعیه ها به عضویت کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره در آیند.

راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402

پیش از نام نویسی در آزمون این مدارس می بایست به دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 مراجعه کرده و از ضوابط مربوط به پذیرش آگاه شوید. همچنین از آن جایی که برای انجام این فرآیند نیاز به رمز همگام خود دارید، می بایست با نحوه دریافت رمز ورود همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان آشنا باشید. پس از دریافت این رمز و آماده نمودن مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 مراحل زیر را طی نمایید.

  • وارد سامانه ثبت نام آزمون پایه هفتم تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir شده و بر روی “سمپاد پایه هفتم” کلیک کنید. (البته امکان انجام نام نویسی به صورت مستقیم از طریق مراجعه به سایت hoosh.medu.ir نیز وجود دارد.)
  • کد ملی و رمز ورود همگام خود را در قسمت های مربوطه درج کنید.
  • در این مرحله می بایست نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمانی (نام مدرسه) را مشخص نمایید.
  • پس از ورود به پروفایل کاربری خود، فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل کنید.
  • فایل عکس داوطلب را در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید. (عکس باید مربوط به سال جاری، با زمینه سفید و فرمت jpg بوده و حجمی کمتر از 70 کیلوبایت و ابعادی بین 300×200 تا 400×300 پیکسل داشته باشد.)
  • پس از اتمام موفقیت آمیز مراحل ثبت نام، یک شماره پیگیری از سوی سامانه در اختیار شما قرار می گیرد که باید آن را یادداشت نموده و برای مراحل بعدی نزد خود نگه دارید.

توجه داشته باشید در صورتی ثبت نام شما تکمیل شده و نهایی می گردد که هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 را پرداخت کرده باشید.

 

سوالات متداول

1- آیا زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 تمدید می گردد؟

بله، معمولا مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در نظر گرفته می شود که در صورت انتشار، اطلاعات لازم را از طریق این مقاله در دسترس داوطلبان قرار می دهیم.

2- در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402، از چه طریقی می توان نام نویسی کرد؟

نام نویسی در این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.medu.ir صورت می پذیرد.

3- آیا در صورت تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

بله داوطلبان می توانند قبل از اتمام بازه زمانی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع