تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 249552 1 سال قبل 356
تمدید مهلت نام نویسی آزمون دکتری وزارت بهداشتتمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

همان طور که می دانید، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور هر ساله با برگزاری آزمون دکتری (Ph-D) این فرصت را در اختیار دانشجویان واجد شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت قرار می دهد تا بتوانند مدرک دکتری خود را در دوره های پژوهشی و تخصصی رشته های گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی اخذ نمایند.

اما گاهاً بسیاری از داوطلبان بنا به دلایلی از ثبت نام در بازه زمانی اولیه جا می مانند که به همین جهت، همواره فرصتی جهت نام نویسی مجدد در اختیار علاقه مندان به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت داده می شود. همچنین کسانی که فرآیند ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 خود را در مهلت اولیه به انجام رسانده اند اما قصد ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت خود را دارند نیز می توانند موارد لازم را در در مهلت تمدید شده اصلاح نمایند.

احتمال می رود مهلتی مجدد جهت نام نویسی بازماندگان از آزمون دکتری وزارت بهداشت در تاریخ 22 الی 24 اردیبهشت ماه 1401 در نظر گرفته شود.

 تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

متقاضیان واجد شرایط در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت که در تاریخ 15 الی 22 اسفند ماه 1400 انجام گرفته است، با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کردند. با توجه به افزایش داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت برای آن دسته از علاقه مندانی که بنا به دلایلی موفق به نام نویسی نشده اند، طبق اطلایه رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، احتمالا مهلتی مجدد جهت نام نویسی افراد بازمانده از آزمون و همچنین ویرایش اطلاعات ثبت نامی در تاریخ 22 الی 24 اردیبهشت ماه 1401 در نظر گرفته خواهد شد.

نحوه ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

متقاضیان پس از اطلاع از زمان ثبت نام، در صورت دارا بودن شرایط و فراهم کردن مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت می بایست با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراحل نام نویسی خود را با توجه به توضیحات موجود در ادامه مقاله تکمیل نمایند.

  • ابتدا با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir از منوی سمت راست، گزینه “دکتری تخصصی ph.D” را انتخاب نمایید.
  • سپس در این مرحله، بر روی گزینه “ارسال مدارک و ثبت نام جدید” کلیک کنید.
  • مجددا دکمه “ارسال مدارک – ثبت نام جدید” را بفشارید.
  • اکنون باید در این بخش کد ملی خود را وارد نموده و دکمه “ادامه” را بفشارید. سپس لینک پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت برای شما نمایان می گردد که کافی است بر روی عبارت “پرداخت الکترونیکی” کلیک کنید تا فرآیند پرداخت آغاز شود. (چنانچه متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی هستید باید هزینه هر یک را به صورت جداگانه پرداخت نمایید.)
  • در صفحه پیش رو، اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و بر روی دکمه “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” کلیک کنید.
  • حال می بایست گزینه “تایید و پرداخت” را انتخاب نمایید.
  • پس از ورود به درگاه پرداخت الکترونیکی لازم است اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در قسمت های مربوطه وارد کنید و سپس کلید “پرداخت” را بفشارید تا فرآیند به طور کامل انجام پذیرد.
  • بعد از پرداخت هزینه، مجددا وارد سایت شده و مراحل ثبت نام با تکمیل فرم تقاضانه را ادامه دهید.

داوطلبان پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت با مطالعه دقیق شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت می توانند در یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی شرکت نمایند.

سوالات متداول

1- مهلت مجدد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 در چه تاریخی می باشد؟

احتمال می رود این تاریخ در 22 الی 24 اردیبهشت ماه 1401 در نظر گرفته شود.

2- ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت از طریق کدام سایت انجام می پذیرد ؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور فرآیند ثبت نام خود را آغاز نمایند.

3- آیا مهلت ویرایش اطاعات در آزمون دکتری وزارت بهداشت 141 وجود دارد؟

بله، متقاضیان می توانند در همان بازه زمانی ثبت نام و همچنین مهلت مجدد نام نویسی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع