تن‌هاخ می‌خواهد در یونایتد حرف آخر را بزند!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 555518 3 ماه قبل 96

به گزارش "ورزش سه"، این سرمربی هلندی می‌خواهد با وجود اینکه سر جیم راتکلیف سهامدار ارشد جدید باشگاه شده است، حرف آخر را در نقل و انتقالات یونایتد بزند. در شب کریسمس، باشگاه تایید کرد که این میلیاردر بریتانیایی بیشترین درصد سهام باشگاه را به دست آورده است و بنابراین به دنبال آن کنترل عملیات نقل و انتقالات باشگاه را در دست او خواهد بود. هر نقل و انتقالی در یونایتد باید با تایید راتکلیف انجام شود.

سرمربی سابق آژاکس در هنگام پیوستن به شیاطین سرخ در سال 2022، بندی در قراردادش درج شده بود که به او اجازه می‌داد تصمیمات نقل و انتقالات را نهایی کند و طبق گزارشات، او می‌خواهد این امتیاز را بعد از تحولات اخیر باشگاه هم حفظ کند.

1974313

سهامدار جدید باشگاه قرار است خیلی زود با این مربی 53 ساله و کادرش دیدار کند و سرمربی هلندی همچنان مطمئن است که علی‌رغم اینکه جایگاهش پس از یک سری نتایج ضعیف بی‌سابقه زیر ذره‌بین قرار گرفته است، به عنوان سرمربی در این باشگاه به کارش ادامه خواهد داد.

عملکرد نقل و انتقالاتی اخیر تن‌هاخ به خصوص به دلیل جذب آنتونی از آژاکس با مبلغ هنگفت 95 میلیون یورو مورد انتقاد قرار گرفته است، چرا که وینگر برزیلی یکی از بدترین خریدهای تابستان امسال لیگ برتر بوده است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع