توبیخ زننده گل قهرمانی بایرن در تمرینات!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 509211 9 ماه قبل 70

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌های منتشر شده در آلمان، توماس توخل سه بازیکن ستاره بایرن مونیخ سه بازیکن تیمش را در جریان تمرینات مورد انتقاد قرار داده است.

این سرمربی که در آوریل به قهرمان بوندسلیگا پیوست در اولین جلسه تمرینی در کمپ تگرنسه، در مورد اینکه کدام بازیکنان مطابق استانداردهای او هستند، صحبت کرد.

با توجه به اینکه فصل گذشته بایرن مشکلات زیادی داشت، این سرمربی 49 ساله مشتاق است تیمش فصل جدید را به درستی آغاز کند.

1899161

توخل قصد دارد که بازیکنانش در تمرینات بالاترین سطح هوشیاری را داشته باشند و همانطور که بیلد می‌نویسد، توخل هرجا که صلاح بداند به انتقاد از بازیکنانش می‌پردازد.

گفته می‌شود توخل روی وضعیت جمال موسیالا دقت زیادی داشت و او در حین دریبل زدن چندین مرتبه توپ را از دست داد. همچنین پس از اینکه پل وانر 17 ساله سه بار در گرمای 31 درجه توپ را از دست داد، توخل با کنایه خطاب به او گفت که "از خواب بیدار شو!"

1899162

سرمربی آلمانی همچنین پس از ناکامی در مهار بازیکن تیم مقابل در بازی درون تیمی، به یوسیپ استانیسیچ گفت که "اشتباهات فنی زیادی مرتکب می‌شود."

توخل علاوه بر اینکه رفتار بازیکنان فعلی خود را قبل از شروع فصل جدید اصلاح می‌کند، وضعیت بازیکنانی را که در دسترس خواهد داشت، برای ادامه یا عدم ادامه همکاری بررسی می‌کند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع