توصیه اساسی به بازیکنان تیم ملی/ این قطرِ کیروش نیست

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 567958 3 ماه قبل 72

تیم ملی ایران با پیروزی مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملتها باید به مصاف قطر میزبان برود. قطری ها در ضربات پنالتی توانستند از سد ازبکستان گذر کنند و حریف ایران شوند.

قطر در جام ملتهای آسیا در ۱۲ بازی اخیر خود شکست نخورده و آخرین شکست آنها برمی گردد به جام ملتهای ۲۰۱۵ که مقابل بحرین، باخت را تجربه کردند. قطر در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ امارات در همه بازی های خود پیروز شد و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

قطری ها پس از جام جهانی و حذف از مرحله گروهی، سرمربی اسپانیایی خود را برکنار و به جای او کارلوس کیروش را استخدام کردند. کیروش پس از جدایی از تیم ملی ایران هدایت عنابی ها را برعهده گرفت اما عملکرد ضعیف و همچنین اختلاف با بازیکنان بزرگ این تیم باعث شد تا در آستانه برگزاری جام ملتها ۲۰۲۳، فدراسیون قطر او را برکنار کند.

همین چند ماه پیش و قبل از برکناری کیروش، تیم ملی ایران به مصاف قطر رفت و موفق شد با نتیجه ۴-۰ قهرمان آسیا را شکست دهد. ملی پوشان ایران در حالی چهارشنبه مقابل تیم میزبان جام ملتها قرار می گیرند که این تیم با تیمی که ۴ گل از ایران خورد بسیار فرق می کند و اصلا قابل قیاس نیست.

بازیکنان ایران نباید در باد پیروزی مقابل ژاپن بخوابند و همچنین نباید قطر را همان تیم کیروش در نظر بگیرند. 

بیشتر بخوانید: عکس| ۳ ستاره تیم ملی ایران در تیم منتخب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا

مشاهده این خبر در سایت مرجع